The news is by your side.

Advertisement

مجھے خبر ملی ہے کہ چوہدری نثار پی ٹی آئی میں شامل نہیں ہوں گے: شیخ رشید

کراچی: عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہا ہے کہ مجھے خبر ملی ہے کہ چوہدری نثار تحریک انصاف میں شامل نہیں ہوں گے، ان کا مسئلہ نواز شریف کے ساتھ ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام ’الیونتھ آور‘ میں انٹرویو دیتے ہوئے کیا، شیخ رشید کا کہنا تھا کہ سرور خان نے کہا ہے کہ چوہدری نثار جہاں سے الیکشن لڑیں گے میں سامنےکھڑا ہوں گا، چوہدری نثار کا مسئلہ نواز شریف کے ساتھ ہے، وہ اس وقت شہباز شریف کی کلی پر سیاست کر رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ملک کو ادارے چلا رہے ہیں نیب چار سال سوتی رہی اب پورا ملبہ اوپر ہے، جج کے گھر پر ایک رات میں 2 فائر ہوسکتے ہیں تو یہ گولی کسی اور کو بھی لگ سکتی ہے، دشمنوں نے جمہوریت کو ہتھیار بنا کر استعمال کرنے کی کوشش کی تو نقصان ہوگا۔

ووٹ ذلیل ہی نوازشریف کے ہاتھوں ہوا ہے‘ شیخ رشید

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ قوم کی فکری سوچ مفلوج ہوتی جارہی ہیں اور لوگوں کے مسائل گھمبیر ہوتے جارہے ہیں، لوگ چاہتے ہیں مسائل حل ہوں لیکن کرپٹ حکمرانوں نے ملک کا برا حال کر دیا ہے، بے بسی کی انتہا یہ ہے کہ لوگ قبرستانوں کا خرچ بھی نہیں اٹھا سکتے۔

سربراہ عوامی مسلم لیگ نے کہا کہ نواز شریف کے فیصلے یا 31 مئی کے بعد صورت حال واضح ہوجائے گی، پاکستان کی تاریخ کے 29 اپریل کے پی ٹی آئی کے جلسے سے بڑے اثرات آئیں گے، کراچی کے بارے میں لوگ سمجھ رہے ہیں کہ پتنگ ابھی کٹی ہوئی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ میرا خیال ہے کہ کراچی کی پتنگ کٹی ہوئی ہے لیکن گانٹھ لگ سکتی ہے، کراچی کے لوگ اس وقت کشمکش کا شکار ہیں الیکشن کے وقت فیصلہ ہوگا، کراچی کے لوگ الیکشن میں بڑا اہم فیصلہ کریں گے۔

نواز شریف جیل جائے گا اور مسلم لیگ ن کانام ونشان تک مٹ جائے گا، شیخ رشید

ان کا مزید کہنا تھا کہ شہباز شریف نے ہمیشہ نواز شریف کے لیے راستہ بنایا اور نواز شریف کو سعودی عرب سے شہباز شریف ہی لے کر آئے تھے، وزیر اعلیٰ پنجاب اور شاہد خاقان وکٹ کے دونوں طرف کھیل رہے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں