The news is by your side.

Advertisement

سینیٹ الیکشن کوئی بھی جیتے یا ہارے جیت جمہوریت کی ہوگی: شیخ رشید

دادو: وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کا کہنا ہے کہ مولانا فضل الرحمٰن کے لیے مشورہ ہے اسلام کو داؤ پر نہ لگائیں اسلام آباد لگتا رہتا ہے، سینیٹ الیکشن کوئی بھی جیتے یا ہارے جیت جمہوریت کی ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ احتساب سب کا ہوگا یہ این آر او مانگ رہے ہیں، سینیٹ الیکشن کوئی بھی جیتے یا ہارے تلخیوں کو جنم دے گا۔ کوئی جیتے یا ہارے جیت جمہوریت کی ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ کئی دہائیوں سے انہوں نے سندھ کو لوٹا ہے، مولانا فضل الرحمٰن کو مشورہ دے سکتا ہوں اور کسی کو نہیں، فضل الرحمٰن اسلام کو داؤ پر نہ لگائیں اسلام آباد پر لگتا رہتا ہے۔

اس سے قبل لاڑکانہ میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے انہوں نے کہا تھا کہ بلو رانی کا شہر دیکھ کر دل خون کے آنسو رو رہا ہے، لاڑکانہ میں دوزخ اور قیامت کا سماں ہے اور لاڑکانہ کا ریلوے ٹریک موت کا ٹریک ہے۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ یہاں انسان اس طرح رہتے ہیں جیسے جانور بھی نہیں رہ سکتا۔ سندھ کے حکمران چور ڈاکو ہیں، روزگار کے بجائے ایڈز دیا ہے، پاکستان میں لاڑکانہ سے گندا ماحول کہیں نہیں دیکھا۔

انہوں نے کہا تھا کہ لاڑکانہ میں 8 سو افراد کو قرعہ اندازی کے ذریعے نوکری دی جائے گی، حکومت سے سوال کے بجائے چوروں، ڈاکوؤں، سندھ حکومت سے سوال کریں‌، حکومت سندھ پروگرام لائے ان کے ساتھ تعاون کے لیے تیار ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں