The news is by your side.

Advertisement

کشمیر پر کشمیریوں کا جتنا حق ہے اتنا ہی پاکستانیوں کا بھی ہے: شیخ رشید

اسلام آباد: وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کا کہنا ہے کہ کشمیر پر کشمیریوں کا جتنا حق ہے اتنا ہی پاکستانیوں کا بھی ہے۔ مودی نے جو غلطی کی اس سے بھارت کا اقتصادی نظام تباہ ہوجائے گا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کا کہنا ہے کہ کشمیر کی جدوجہد آزادی میں لال حویلی کا ایک کردار ہے، یوم آزادی کو رات 12 بجے میں خطاب کروں گا۔ عید کے بعد وادی نیلم کا دورہ کروں گا۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ سندھ ایکسپریس کو روہڑی کے بجائے ملتان تک لے جار ہے ہیں، سندھ ایکسپریس کا افتتاح عید کے بعد ملتان میں کروں گا۔ 15 دن میں بائیو میٹرک نظام شروع ہوجائے گا۔ کشمیر پر جتنا کشمیریوں کا حق ہے اتنا پاکستانیوں کا بھی ہے۔

انہوں نے کہا کہ غلط فیصلے کی وجہ سے لال چوک قبرستان بن جائے گا۔ مودی نے جو غلطی کی بھارت کا اقتصادی نظام تباہ ہوجائے گا۔ کشمیر کی آزادی میں نوجوان اپنا حصہ ڈالیں۔ یہ تحریک ایسے اٹھے گی جیسے مقدس تحریک اٹھی تھی۔ جس نے بھی کشمیر پر قبضہ کیا سلامتی کونسل کی قراردادوں کو مسخ کیا۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ بھارت کو اس کی قیمت دینا ہوگی۔ مسلمان جہاد اکبر پر یقین رکھتے ہیں، ہم جنگ کی باتیں نہیں کرتے جب مسلط ہوگی تو جواب دیں گے۔ تھر اور سمجھوتہ ایکسپرس کو بند کرنے کا فیصلہ سوچ سمجھ کر کیا۔ میں جب تک ریلوے کا وزیر ہوں دونوں ٹرینیں نہیں چلیں گی۔ پاکستان اور بھارت میں مذاکرات کے دروازے بند ہو چکے ہیں۔ وقت آچکا ہے ہم نے ثابت کرنا ہے کشمیر ہمارے خون کا حصہ ہیں، ایساموقع آگیا کہ بھارت ٹریپ ہوگیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ چوہدری شوگر مل کیس ایسا ہے جو سب کو شوگر لگا دے گا، پاکستان کے مؤقف کو او آئی سی کی حمایت حاصل ہے۔ عمران خان 25 اگست کو کارکردگی قوم کے سامنے رکھیں گے۔ طالبان اور امریکا کے مسائل حل ہوتے دیکھ رہا ہوں۔ ہم دنیا میں تنہا نہیں رہ سکتے، کشمیری قابل قوم ہیں۔

وفاقی وزیر نے مزید کہا کہ ایک بھی مقدمہ عمران خان کے دور کا نہیں، پیپلز پارٹی اور ن لیگ میں مقابلہ ہے فائدہ کسے ہوگا دیکھتے ہیں۔ ڈاکو اور چور چاہتے ہیں پیسے تھرڈ پارٹی سے آئیں لیکن ہمارا ذکر نہ آئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں