ریلوے اکیلی پاکستان کے قرضے اتار سکتی ہے: شیخ رشید -
The news is by your side.

Advertisement

ریلوے اکیلی پاکستان کے قرضے اتار سکتی ہے: شیخ رشید

اسلام آباد: وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کا کہنا ہے کہ ریلوے کے پاس ایک لاکھ 76 ہزار ایکڑ زمین ہے، ریلوے اکیلی پاکستان کے قرضے اتارنے میں تاریخی کردار ادا کر سکتی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان ریلوے نے گرین پاکستان گرین ریلوے مہم کا آغاز کر دیا۔ وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے پاکستان ریلوے کی پہلی نرسری کا مارگلہ ریلوے اسٹیشن پر افتتاح کر دیا۔

اس موقع پر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ وزیر اعظم کی ہدایت پر شجر کاری کر رہے ہیں، شجر کاری مہم کے تحت ایک لاکھ 84 ہزار پودے لگا چکے ہیں۔ پاکستان ریلوے بہت جلد قوم کو بڑی خوش خبری دے گی، کوشش ہے کہ ریلوے کو بہتر ادارہ بنائیں۔

انہوں نے کہا کہ کل یا پرسوں سے لاہور کے لیے ایکسپریس ٹرین چلائیں گے، چین سے موسم بہتر بنانے کے لیے پودے منگوائیں گے۔ ہمارے پاس کوچز کی بہت کمی ہے۔ ریلوے کے افسران ادارے کو بہتر بنانے کے لیے پر عزم ہیں۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ آپ 100 دن میں ریلوےادارے کی کارکردگی میں بہتری دیکھیں گے، ریلوے کو جدید خطوط پر استوار کریں گے۔ ٹرینوں میں وائی فائی سمیت ون ونڈو آپریشن شروع کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان ریلویز کو عوام دوست ادارہ بنائیں گے۔ تھوڑا وقت دیں بہتری آنے میں کچھ وقت لگے گا۔ عمران خان کی ہدایت پر بھرتیاں میرٹ پر ہوں گی۔ پچھلی دفعہ گیس میٹر لگائے تھے، اب بجلی کے میٹر لگاؤں گا۔

انہوں نے کہا کہ ریلوے میں اب کرپشن بھول جائیں، معاہدوں سے کک بیکس نکالیں گے۔ سی پیک کے تحت 33 ہزار آسامیاں ہیں، بطور اپوزیشن بات کرنے کا انداز الگ ہوتا ہے۔ سی پیک کی کارکردگی میں ریلوے کلیدی کردار ادا کرے گی۔

شیخ رشید نے مزید کہا کہ ریلوے کی خراب کوچز کو دوبارہ قابل استعمال بنائیں گے، راولپنڈی میں بھی پانی اور بجلی کے مسائل ہیں۔

وزیر ریلوے کا کہنا تھا کہ عمران خان نے واضح کہا ہے کہ جس پر کرپشن کا الزام ہے کارروائی کریں، اسپتال پر کام شروع کروا کر چیف جسٹس نے مجھے خرید لیا ہے۔ لوٹی ہوئی رقم واپس لانے کا کام بہت مشکل ہے، عمران خان نے لوٹی ہوئی رقم لانے کا ٹاسک اپنے ہاتھ میں رکھا ہے۔

انہوں نے کہا کہ امید ہے لوٹی ہوئی رقم ملک میں واپس لانے میں کامیابی ملے گی۔ ریلوے مزدوروں کو ایک گریڈ اپ کرنے کی سمری وزیر اعظم کو بھیج رہے ہیں۔ ایک لاکھ 76 ہزار ایکڑ زمین ریلوے کے پاس ہے، ’ریلوے اکیلی پاکستان کے قرضے اتارنے میں تاریخی کردار ادا کر سکتی ہے‘۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں