The news is by your side.

Advertisement

تبدیلی ٹرین کے انجن خریدنا نہیں ٹریک اور سفری سہولتیں دینا ہے: شیخ رشید

اسلام آباد: وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کا کہنا ہے کہ ٹریک کے 70 سال کے ڈھانچے کو تبدیل کریں گے۔ تبدیلی انجن خریدنا نہیں ٹریک اور سفری سہولتیں دینا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کا کہنا ہے کہ کل تاریخی دن ہوگا، رحمٰن بابا ایکسپریس کا افتتاح کرنے آئے ہیں۔ سب سے کم کرایہ 1350 رکھا ہے، 6 گھنٹے کم وقت میں کراچی پہنچیں گے۔

شیخ رشید نے کہا کہ نوجوانوں کو ریلوے میں روز گار دیں گے۔ کراچی سے پشاور کے ڈبل ٹریک کا معاہدہ کرنے والے ہیں۔ ٹریک کے 70 سال کے ڈھانچے کو تبدیل کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ تبدیلی انجن خریدنا نہیں ٹریک اور سفری سہولتیں دینا ہے، ملک میں برے لوگوں کو کبھی سزا نہیں ہوئی۔ ’میری ماں کا انتقال ہوا، کسی نے ہمارا پروڈکشن آرڈر جاری نہیں کیا‘۔

وزیر ریلوے کا کہنا تھا کہ دودھ کی رکھوالی پر بلے کو بٹھا دیا ہے، سب سے بڑے چور کو چیئرمین پبلک اکاونٹس کمیٹی بنا دیا۔ ایسی اسمبلی نہیں دیکھی جو دوران ریمانڈ پروڈکشن آرڈر جاری کرتی ہے۔

خیال رہے کہ اس سے قبل شیخ رشید نے کہا تھا کہ پچھلے ہفتے آمدن 26 کروڑ 12 لاکھ تھی، اس ہفتے آمدن 45 کروڑ ہے، ساڑھے 6 لاکھ لیٹر تیل بچایا ہے۔ 31 دسمبر تک لاہور کراچی میں تمام ٹکٹیں ختم ہو چکی ہیں۔ قبل از وقت ٹکٹوں کی فروخت عوام کا اعتماد ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں