The news is by your side.

Advertisement

دو سےتین ماہ میں چورجیل چلےجائیں گے، شیخ رشید

لاہور : وزیر ریلوے شیخ رشید نے انکشاف کیا شہبازشریف کواین آراومانگتے سنا ہے، شریف اور زرداری خاندان نےملک لوٹا اور اب ملک سے فرار ہونا چاہتے ہیں، دو سےتین ماہ میں چورجیل چلےجائیں گے، عمران خان اور پی ٹی آئی کے ساتھ ہوں ، وزارت کا بھوکا نہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر ریلوے شیخ رشید نے میڈیا سے گفتگو میں کہا آصف زرداری، حمزہ شہباز کے پیسے نکل رہے ہیں ، نوازاور شہباز شریف نے ج ولوٹا اس کا سود 7ارب ادا کررہےہیں ، قبائلی اضلاع میں تحریک انصاف کی حکومت پرفضل الرحمان پریشان ہیں۔

نوازاور شہباز شریف نے جولوٹا اس کا سود 7ارب ادا کررہےہیں

شیخ رشیداحمد نے انکشاف کیا شہبازشریف کواین آراومانگتے سنا ہے، شہباز، حمزہ شہباز اورسلمان کا کیس سیریز ہے، شریف اور زرداری خاندان نےملک لوٹا اور اب ملک سے فرار ہونا چاہتےہیں، زرداری کا فالودہ والا اور شہبازشریف کا ہتھوڑے والاایک ہی نکلے، دو سےتین ماہ میں چورجیل چلےجائیں گے۔

وزیر ریلوے کا کہنا تھا مودی الیکشن جیتتاہےتو پاکستان اور بھارت کے تعلقات اچھے ہیں، میرا وزیراعظم کے ساتھ وزارت کا کوئی تعلق نہیں، مودی کی حکومت دوبارہ آئی تو پاک بھارت تعلقات ٹھیک نہیں ہوں گے، مودی نےجونقشہ کھینچاہےوہ جنگ کاہے۔

مودی کی حکومت دوبارہ آئی تو پاک بھارت تعلقات ٹھیک نہیں ہوں گے

انھوں نے کہا عمران خان ملک کی معیشت کو ٹھیک کر رہے ہیں، تھوڑے بہت لوگوں کو قربانی دینی پڑے گی، چوروں نے خزانے کو لوٹا بہت ظلم کیا ہے ۔

شیخ رشیداحمد کا کہنا تھا آصف زرداری کےفالودے والے سے 2 ارب نکل رہے ہیں، اربوں روپے لوٹ کر باہر لے گئے ،اب خودباہرجاناہے، وہ گیدڑ ہوتا ہے جو لوگوں کو لوٹتا اور بھاگ جاتا ہے۔

گیس، پیٹرول اور بجلی کے بعد اگرگوشت بھی مہنگا ہوگیا توکوئی عذاب نہیں آجائےگا

مہنگائی کے حوالے سے انھوں نے کہا گیس، پیٹرول اور بجلی کے بعد اگرگوشت بھی مہنگا ہوگیا توکوئی عذاب نہیں آجائےگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں