The news is by your side.

Advertisement

نا اہل نواز شریف شہبازشریف کے ذریعے وکٹ کے دونوں طرف کھیل رہے ہیں، شیخ رشید

اسلام آباد : عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید کا کہنا ہے کہ نا اہل نواز شریف ، شہبازشریف کے ذریعے وکٹ کے دونوں طرف کھیل رہے ہیں، ایک ووٹ پانچ پانچ کروڑ میں بکا، کہیں اتنا پیسہ خرچ کرنے والوں کو اسلام آباد سےکوئی اغوا ہی نہ کرلے۔

تفصیلات کے مطابق عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ یہ دیکھا جاناچاہئے کہیں حلف اٹھانے والا دہری شہریت تو نہیں رکھتا، ہم مزید4سینیٹرز کے خلاف درخواست لے کر جائیں گے، الیکشن کمیشن کو اس معاملے پر نوٹس لینا چاہئے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ 8تاریخ کو اس معاملے پر دوبارہ عدالت لگے گی، امید ہے 8تاریخ کوالیکشن کمیشن حکام پیش ہوں گے، ایک تماشہ لگا ہوا ہے، ارکان کی بےعزتی ہورہی ہے۔

نواز شریف پر تنقید کرتے ہوئے انھوں نے کہا کہ نوازشریف کی اربوں روپے کی کرپشن ہے، نا اہل نواز شریف شہبازشریف کوبیچ میں ڈال کریہ وکٹ کےدونوں طرف کھیل رہاہے۔

سربراہ عوامی مسلم لیگ کا کہنا تھا کہ ایک کروڑمیں ممبر بن سکتا ہے تو5ارب روپے تاوان بھی دے سکتا ہے، ایک ووٹ پانچ پانچ کروڑ میں بکا، ککہیں اتنا پیسہ خرچ کرنےوالوں کواسلام آباد سےکوئی اغوا ہی نہ کرلے۔


مزید پڑھیں : جو پاکستان کے اداروں کے خلاف بات کرتا ہے وہ ملک کا غدار ہے، شیخ رشید


یاد رہے کہ چند روز قبل شیخ رشید کا کہنا تھا کہ اصل خطرہ اداروں کےخلاف بات کرنیوالوں سے ہے، جو پاکستان کے اداروں کے خلاف بات کرتا ہے وہ ملک کا غدار ہے۔

سربراہ عوامی مسلم لیگ کا کہنا تھا کہ شریف خاندان سےمناظرے کے لئے تیارہوں، ملک فوج اورعدلیہ کی بدولت چل رہا ہے ، الیکشن دور ہیں ،بہت مسائل ہیں، حکمران لڑائی پر اتر آئے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں