جو دھاندلی کا رونا رو رہے ہیں، ان کے مقدر میں اب رونا ہی ہے، شیخ رشید
The news is by your side.

Advertisement

جو دھاندلی کا رونا رو رہے ہیں، ان کے مقدر میں اب رونا ہی ہے، شیخ رشید

اسلام آباد : عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید کا کہنا ہے کہ جو دھاندلی کا رونا رو رہے ہیں، ان کے مقدر میں اب رونا ہی ہے، عمران خان کی کامیابی غریب کی کامیابی ہے، عمران خان سے وزارت نہیں مانگوں گا،اس کا بھائی ہوں۔

تفصیلات کے مطابق عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ سپریم کورٹ نے این اے 60 میں الیکشن روکنے کا فیصلہ غلط قرار دے دیا ہے ،این اے 60 سے راشد شفیق صاحب الیکشن لڑیں گے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ عمران خان سستی بجلی، سستا گیس اور پٹرول دیں گے، جو دھاندلی کا رونا رو رہے ہیں، ان کے مقدر میں اب رونا ہی ہے، الیکشن پر چیف جسٹس، آرمی چیف اور چیف الیکشن کمشنر کو مبارکباد دیتا ہوں۔

عوامی مسلم لیگ کے سربراہ نے کہا کہ جو جمہوریت کے چیمپئن بنتے ہیں، لوگوں نے انہیں مستردکردیا، الیکشن کےذریعےعوام کی جمہوریت آئی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ امید ہے کہ 14 اگست کو عمران خان وزیراعظم کا حلف اٹھاچکے ہوں گے، عوام نے عمران خان پر بہت اعتماد کیا، اب بہت کام کرنا ہے۔


مزید پڑھیں : وزارتوں کا بھوکا نہیں پاکستان کےغر یبوں کا گاندھی بننے جارہا ہوں، شیخ رشید


شیخ رشید نے کہا کہ پاکستان تحریک انصاف تین صوبوں میں حکومت بنارہی ہے، میں پاکستان کا سب سے سینئر ترین پارلیمنٹرین ہوں ، عمران خان سے وزارت نہیں مانگوں گا،اس کا بھائی ہوں، عمران خان کی کامیابی غریب کی کامیابی ہے۔

سربراہ عوامی مسلم لیگ کا کہنا تھا کہ میرے علاقے میں اسپتال پر کام شروع ہوچکا،چیف جسٹس کا شکریہ، راولپنڈی کے کسی اسپتال میں وینٹی لیٹر نہیں ہیں، عمران خان تمام مسائل کے حل کیلئے کام کریں گے۔

انھوں نے مزید کہا کہ سوچ رہا ہوں کہ غریب آباد یا شکریال میں شفٹ ہوجاؤں، دونوں علاقوں کی حالت بہت خراب ہے، وہاں کا حال بہترکروں گا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں