The news is by your side.

Advertisement

ریسٹورنٹس میں ڈائیننگ کھولنے کے حوالے سے بڑی خبر آگئی

اسلام آباد : وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید احمد نے آل راولپنڈی ریسٹورنٹس ایسوسی ایشن کو یقین دہانی کرائی ہے کہ ریسٹورنٹس میں ڈائیننگ کھلوانے کے لئے وزیراعظم سے آج بات کروں گا، ریسٹورنٹس کے ملازمین کو بے روزگار نہیں ہونے دیں گے۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں وفاقی وزیر داخلہ شیخ رشید احمد سے آل راولپنڈی ریسٹورنٹس ایسوسی ایشن کے وفد کی ملاقات ہوئی ، ملاقات میں چیئرمین ممتاز احمد نے بتایا کہ اس وقت عملا کرونا کے نام پر صرف ایک شعبے ریسٹورنٹس پر پابندی ہے۔

صدر سائیں ملک اعجاز نے کہا بہتر حالات کے بعد سکول کھولے گئے اب ایس او پی کے ساتھ ریسٹورنٹس کو بھی کام کرنے دیا جائے، سیکریٹری محمد فاروق چودھری نے بتایا کہ پہلے لاک ڈاؤن میں پچاس ہزار سے زائد ورکرز بیروزگار اور ہزاروں ریسٹورنٹس بند ہوئے۔

شیخ رشید نے یقین دہانی کرائی کہ ریسٹورنٹس میں ڈائیننگ کھلوانے کے لئے وزیراعظم سے آج بات کروں گا، ہماری حکومت کا کام لوگوں کو روزگار فراہم کرنا ہے اس کے لئے اقدامات کر رہے ہیں ، ریسٹورنٹس کے ملازمین کو بےروزگار نہیں ہونے دیں گے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ ہم عوامی نمائیدے ہیں اور عوام کے مسائل کو سمجھتے ہیں، گیس پریشر اور ٹریف میں کرونا سے متاثر ریسٹورنٹس کے لیے پیکج دیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں