site
stats
پاکستان

نوازشریف پانامہ سےہٹ ہوگیا ہے،شیخ رشید

ٹورنٹو : سربراہ عوامی مسلم لیگ شیخ رشید کا کہنا ہے کہ نوازشریف نےچالیس سال میں اپنی جگہ کسی کوآگےنہیں آنے دیا، نوازشریف پانامہ سے ہٹ ہوگیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سربراہ عوامی مسلم لیگ شیخ رشیداحمد نے ٹورنٹومیں ڈاکٹرطاہرالقادری سے ملاقات کی، ملاقات میں دونوں رہنماؤں کے درمیان ملکی سیاسی صورتحال پر گفتگو ہوئی۔

اس موقع پر شیخ رشید نے کہا کہ حکومت پوری طرح پھنس چکی ہے اور اب سیاسی پناہ لینے کیلئے دنیاسے رابطے کر رہی ہے، سانحہ ماڈل ٹاؤن کاانصاف لیے بغیر چین سے نہیں بیٹھیں گے ، تمام اپوزیشن جماعتیں شہدا ماڈل ٹاؤن کے لواحقین کے ساتھ ہیں۔

سربراہ عوامی مسلم لیگ کا کہنا تھا کہ نوازشریف نے 40سال میں اپنی جگہ کسی کو آگے نہیں آنے دیا، چور کو چور کہنے پر19اور 20ویں گریڈافسران کو دھمکایا جارہا ہے، حدیبیہ پیپر مل کیس مدر آف آل کرائم ہے، نوازشریف پانامہ سے ہٹ ہوگیا ہے۔


مزید پڑھیں :  مارچ 2018 سےپہلےحکومت کا کوئیک مارچ ہوجائےگا‘ شیخ رشید


گذشتہ روز بھی عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید احمد کا کہنا تھا کہ شریف خاندان کے پاس کوئی ثبوت نہیں ہے، شریف خاندان این آر او ڈھونڈ رہا ہے جو نہیں ملے گا، مارچ 2018 سے پہلے حکومت کا کوئیک مارچ ہوجائے گا۔

عوامی مسلم لیگ کے سربراہ نے عمران خان کے ساتھ مل کرآئندہ عام انتخابات لڑنے کا اعلان بھی کیا۔

شیخ رشید نے کہا کہ 60 ایم این اے مسلم لیگ ن چھوڑنے کے لیے تیار ہیں، ن لیگ میں لیڈر شپ کا فقدان ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top