site
stats
پاکستان

شہید ارسلان قوم کا بیٹا تھا،شہادت پر فخر ہے، شیخ رشید

اسلام آباد:عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے شہید لیفٹیننٹ ارسلان عالم کے گھر آمد پر کہا کہ شہیدارسلان قوم کا بیٹا تھا،شہادت پر فخر ہے۔

تفصیلات کے مطابق عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید شہید لیفٹیننٹ ارسلان عالم کے گھر پہنچے اور شہیدارسلان کے والد ، اہلخانہ سے ملاقات کی۔

اس موقع پر شیخ رشید نے کہا کہ شہید ارسلان قوم کا بیٹا تھا،شہادت پر فخر ہے، ارسلان شہید کی قربانی رائیگاں نہیں جانے دینگے، ارسلان جیسے بہادرفوجی جوان ملکی دفاع کے ضامن ہیں۔

شیخ رشید نے شہیدارسلان کی قبر پر پھول چڑھائے اور فاتحہ خوانی کی۔

گذشتہ روز آرمی چیف نے  شہید لیفٹیننٹ ارسلان عالم کے والدین سے ملاقات کی اور انہیں دلاسا دیتے ہوئے کہا تھا کہ بیٹے کی شہادت پر ایسے والدین کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں، انہوں نے اس ملک کے لیے اپنے بیٹے کا نذرانہ پیش کیا، آفرین ہے اس کے والدین پر، جب تک ایسے والدین موجود ہیں جو اس ملک کے لیے اپنے بچے قربان کرنے کے لیے تیار ہیں تو اس ملک کو کچھ نہیں ہوسکتا۔

انکا کہنا تھا کہ فوج سمیت،ایف سی، پولیس، رینجرز سمیت دیگر تمام  سیکیورٹی اداروں کے شہدا کے لواحقین کو سلام پیش کرتا ہوں جن کی قربانیوں کی وجہ سے پاکستان دن بہ دن امن کی طرف بڑھ رہا ہے۔


راجگال : دہشت گردوں کی فائرنگ‘ پاک فوج کےآفیسرکمانڈنگ شہید


یاد رہے کہ  وفاقی کے زیرانتظام قبائلی علاقے خیبرایجنسی میں راجگال کے علاقے میں قائم کی گئی نئی پاکستانی چیک پوسٹ پر سرحد پارسے دہشت گردوں کی فائرنگ سے پاک فوج کے آفیسر کمانڈنگ لیفٹیننٹ ارسلان عالم شہید ہوگئے تھے۔

پاک فوج کے آفیسر کمانڈنگ لیفٹیننٹ ارسلان عالم راجگال میں سرحدی پوسٹ پرڈیوٹی پرمامورتھے، لیفٹیننٹ ارسلان عالم والدین کے اکلوتے بیٹے اور3 بہنوں کے بھائی تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top