The news is by your side.

Advertisement

سب کو معلوم ہے مودی بھارت میں مسلمانوں اور اقلیتوں کے ساتھ کیا کر رہا ہے: شیخ رشید

لاہور: وزیر ریلوے شیخ رشید کا کہنا ہے کہ مودی سن لو! بھارت میں 22 پاکستان بنیں گے۔ مودی کے اقدامات کی وجہ سے بھارت میں مسلمان ڈی گریڈ ہوگئے ہیں، سب کو معلوم ہے مودی بھارت میں مسلمانوں اور اقلیتوں کے ساتھ کیا کر رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر ریلوے شیخ رشید نے نیوز کانفرنس کرتے ہوئے کہا کہ جناح ایکسپریس کا کرایہ 500 روپے کم کر رہے ہیں، بہاولپور ریلوے اسٹیشن کا 6 ستمبر کو افتتاح کریں گے۔ 4 سے 5 ٹرینوں کو اکٹھا کرنے جا رہے ہیں، بارشوں کے باعث ہماری مال گاڑیاں زیادہ متاثر ہوئیں۔

انہوں نے کہا کہ جدوجہد آزادی کشمیر پر خصوصی سلوگن ٹرینوں پر لگائے جائیں گے، 7 ستمبر کو راجن پور اور ڈی جی خان اسٹیشن کا افتتاح کریں گے، وزیر اعظم عمران خان ننکانہ صاحب سڑک کا افتتاح کریں گے، ریلوے میں وزیر مضبوط آئے لیکن افسران نے کچھ نہیں کیا۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ اگر یہی حالات رہے تو ریلوے میں دیگر محکموں میں سے لوگ لائیں گے، قوم سے وعدہ ہے عمران خان ایم ایل ون بنا کر رہے گا۔ کوئی نئی پسنجر ٹرین نہیں چلائیں گے، مال گاڑیوں میں اضافہ کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ میں جانتا ہوں وزیر اعظم این آر او نہیں کریں گے، آصف زرداری کے ساتھی کچھ دینے دلانے کے لیے تیار ہیں، نواز شریف کے لوگوں کو بھی اس
طرح سے کام کرنا چاہیئے۔ شاید آخری پانچ اوروں کے میچ میں ڈیل سے انہیں کچھ مل جائے۔

وزیر ریلوے کا کہنا تھا کہ بھارتی میڈیا میں ایک ہی خبر ہے کہ شیخ رشید کو کرنٹ لگ گیا، ہٹلر اور مسولینی مودی کا دماغ جواب دے چکا ہے۔ بھارت آزاد کشمیر کی طرف بڑھا تو ہمارے پاس اسمارٹ بم موجود ہیں، وزیر اعظم نے مسئلہ کشمیر پر بہت محنت کی ہے۔ مسئلہ کشمیر کا مذاکرات سے حل دونوں ممالک کے مفاد میں ہے۔

انہوں نے کہا کہ بھارت میں بھی مسلمان ہیں، پاکستان کی طرف بڑھنے والوں کو نشانہ بنائیں گے۔ مودی سن لو! بھارت میں 22 پاکستان بنیں گے۔ مودی کے اقدامات کی وجہ سے بھارت میں مسلمان ڈی گریڈ ہوگئے ہیں، سب کو معلوم ہے مودی بھارت میں مسلمانوں اور اقلیتوں کے ساتھ کیا کر رہا ہے۔

شیخ رشید نے مزید کیا کہ ہم دفاعی لحاظ سے بھارت سے بہت آگے ہیں، ہمت ہے تو غلطی کر کے دیکھ لیں۔ کوئی مدد کرے نہ کرے کشمیری ذہین قوم ہے، جو کشمیریوں کی آزادی کا دشمن ہے وہ یزیدی قوتوں کے ساتھ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں