The news is by your side.

Advertisement

‘حکومت گرانے کیلئے بین الاقوامی فنڈنگ ہوئی، عمران خان کے خلاف سازشیں ناکام ہوں گی’

اسلام آباد : وزیر داخلہ شیخ رشید کا کہنا  ہےکہ حکومت گرانے کیلئے بین الاقوامی فنڈنگ ہوئی، عمران خان کےخلاف عالمی سازشیں ناکام ہوں گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیرداخلہ شیخ رشید نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا وزارت داخلہ مارچ میں بہت مصروف رہی، کشمیراور کے پی پولیس کو واپس بھیج دیا گیا ہے۔

شیخ رشید نے بتایا کہ اسلام آباد سے 4 دہشت گرد پکڑے ہیں، گرفتارچاروں دہشت گرد خوفناک عزائم رکھتے تھے، ان کےساتھ 2خودکش حملہ آوربھی تھے۔

عثمان بزدار کے حوالے سے وزیر داخلہ نے کہا کہ عثمان بزدار اور چوہدری سرور بھائیوں کی طرح ہیں، عثمان بزدار کے استعفے پر نوٹی فکیشن بھی جاری ہوگا، ہار جیت سیاست میں ہوتی رہتی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ایک بات طے ہے کہ قوم عمران خان کےساتھ ہے ، امید ہے3 اپریل کو ووٹنگ کا دن خوش اسلوبی سےگزرے گا، تین اپریل تک عمران خان آخری گیند تک کھیلے گا۔

تحریک عدم اعتماد سے متعلق شیخ رشید نے کہا کہ اب الیکشن کا سما ہے ،31تاریخ سےتقریریں ہوں گی ، دعا اورکوشش ہے 3 اپریل کو اپوزیشن 172 کا فیگر پورے نہ کرسکے۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ عمران خان کو ہٹانےکیلئے انٹرنیشنل سازش ہوئی ہے ، انشااللہ عمران خان کیخلاف عالمی سازشیں ناکام ہوں گی۔

اتحادی جماعتوں کے حوالے سے انھوں نے کہا میں نے کہا تھا کہ ق لیگ ہمارے ساتھ آئےگی، دعا ہے کہ ایم کیوایم بھی ہمارے ساتھ آئے اور سپریم کورٹ کے فیصلےکابھی انتظارہے۔

شیخ رشید نے واضح کہا کہ میں خان صاحب کیساتھ ہوں وہ مشورہ کریں یانہ کریں، ہم وہ لوگ نہیں جو وقت آنے پر بلیک میل کریں، میراصرف ایک ہی مقصد رہ گیا وہ ہے نالہ لئی۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ میں خود الیکشن کا حامی ہوں ،حج کے بعد ہوجانے چاہئیں، قوم عمران خان کیلئے کھڑی ہو اور اسے ووٹ دے، تحریک عدم اعتماد پر ایم کیو ایم کا ووٹ فیصلہ کن ہوگا، لیکن پتا نہیں کہ کیا ہوگا۔

وزیر داخلہ نے کہا عمران خان اچھا سا بجٹ دے اور حج کے بعد الیکشن ہوجائیں ، 3 مطالبے ہیں کہ عمران خان کے لئے قوم کھڑی ہو، دوسرے نمبرپرنالہ لئی تیسرےنمبرپرصاف شفاف الیکشن ہوں۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ راولپنڈی والے ذمہ دار لوگ ہیں ملک کے معاملات کو سمجھتے ہیں، بین الاقوامی فنڈنگ عمران خان کی حکومت گرانے کیلئے ہوئی ہے، ایجنسیز کا کوئی فیلئر نہیں انھیں سب پتہ ہوتا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں