The news is by your side.

Advertisement

بھارت سے جنگ شروع ہوگئی ہے، جس ہتھیار سے وارکرےگا اسی سےجواب دیں گے، شیخ رشید

اسلام آباد : وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے بھارت سے جنگ شروع ہوگئی ہے، جس ہتھیارسے وار کرےگا اسی سےجواب دیں گے، عوام آج اپنے کشمیری بھائیوں کیلئے گھروں سے نکلیں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے کشمیریوں سے اظہار یکجہتی کے موقع پر کہا سیاسی، سفارتی اور میڈیا محاذ پر بھارت سے جنگ شروع ہوگئی ہے، بھارت جس ہتھیار سے وار کرےگا، ہم اسی سے جواب دیں گے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ عمران خان کاکشمیریوں سےیکجہتی کافیصلہ دانشمندانہ ہے، کشمیریوں کی جدوجہد آزادی تاریخ رقم کرچکی ہے، عوام آج اپنے کشمیری بھائیوں کیلئے گھروں سے نکلیں گے۔

وزیر ریلوے نے مزید کہا بھارت کومقبوضہ کشمیرمیں کی گئی غلطی کا اندازہ نہیں تھا، بھارت نےغلطی کردی، مودی کوپتہ نہیں تھا، عمران خان ایساردعمل دےگا، 136 ٹرینیں دن 12بجے ایک منٹ کیلئے رکیں گی۔

مزید پڑھیں : جنگ کے خواہشمند نہیں ، اگر جنگ ہوئی تو ہم بھارت کو تباہ کردیں گے، شیخ رشید

گذشتہ روز وزیرریلوےشیخ رشید نے کہا تھا کہ ہم جنگ کے خواہشمند نہیں ہیں، اگر جنگ ہوئی تو ہم بھارت کو تباہ کردیں گے اور عمران خان اور آرمی چیف کی قیادت میں لڑیں گے۔

وزیر ریلوے کا کہنا تھا کہ میں قوم کے جذبات دنیاکوبتاناچاہتاہوں، کشمیرکامسئلہ حل ہوناہے قوم کابچہ بچہ کشمیریوں کے ساتھ کھڑے ہیں، پاکستان کی خارجہ پالیسی شاہ محمودکی قیادت میں اچھی چل رہی ہے، 27تاریخ کو اقوام متحدہ میں عمران خان کی تقریرتاریخی ہوگی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں