The news is by your side.

Advertisement

اگر مودی کوووٹ نہ ملے تو بھارت بلوچستان اور کے پی پر حملہ کرسکتا ہے، شیخ رشید

لاہور : وزیر ریلوے شیخ رشید احمد نے کہا کہ بھارتی انتخابات میں اگر مودی کو مطلوبہ ووٹ نہ ملے تو حالات خراب ہو سکتے ہیں اور بھارت بلوچستان اور کے پی پر حملہ کرسکتاہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعلٰی پنجاب سردار عثمان بزدار کے ہمراہ ٹرین کے ذریعے راولپنڈی روانگی سے قبل لاہور ریلوے اسٹیشن پر میڈیا سے گفتگو کرتے  ہوئے وزیر ریلوے شیخ رشید احمد نے کہا زیراعظم عمران خان چین اور ایران کادورہ کریں گے، دورے کے بعد چین اور ایران کےسفیروں اوران کےاہلخانہ کو ریل کےسفر کی دعوت دیں گے۔

وزیر ریلوے کا کہنا تھا سفیروں اور ان کی فیملیز کو اٹک خورد تک سفر کروایا جائے گا اور واپسی پر راولپنڈی میں وزیراعظم کی طرف سے ظہرانہ بھی دیا جائے گا جبکہ وزیراعظم خود سرسید ایکسپرس میں سفر کریں گے۔

وزیراعظم خود سرسید ایکسپرس میں سفر کریں گے

شیخ رشید نے کہا کہ ہمارے لیے اعزاز کی بات ہے کہ وزیراعلی پنجاب ریل کے ذریعے سفر کر رہے ہیں، راولپنڈی میں پوسٹ گریجوایٹ کالج کا سنگ بنیاد رکھیں گے اور ڈگری کالج کو یونیورسٹی کا درجہ دینے کا اعلان بھی کریں گے۔

ان کا کہنا تھا انصاف پرکوئی بات نہیں کرسکتااس پرانگلی اٹھاناغیرمناسب ہے، اعتزاز احسن بھی ضمانتی فیصلوں پر تنقید کر رہے ہیں، وہ کہتے ہیں دنیا بھر میں ان جیسے ضمانتی فیصلوں کی نظیر نہیں ملتی، لاہورمیں جوہورہاہےاس پراعتزازاحسن کاسوالیہ نشان ہے۔

اعتزازاحسن کہتےہیں ایسی ضمانتوں کی دنیامیں نظیرنہیں ملتی

بھارتی انتخابات کے حوالے سے وزیر ریلوے نے کہا کہ اگر بھارتی الیکشن میں مودی کو پہلے مرحلے میں حسب خواہش ووٹ نہ ملےتو ہندوستان خیبرپختونخوا اور بلوچستان میں اپنے نیٹ ورک کےذریعے دہشت گردی کی کوشش کرے گا۔

انھوں نے مزید کہا وزیراعظم عمران خان نےٹورازم کی بہتری کابیڑااٹھایاہے ، انشاءاللہ صدرپاکستان بھی ٹرین میں سفرکرنےوالےہیں، ہم زندہ قوم ہیں، عمران خان تمام مسائل پر قابو پالے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں