The news is by your side.

Advertisement

آرٹیکل 370 کا خاتمہ کر کے مودی سرکار نے سیاسی موت کو دعوت دی ہے: شیخ رشید

اسلام آباد: وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کا کہنا ہے کہ تاریخ یاد رکھے گی بھارت نے بڑا غلط فیصلہ کیا ہے۔ آرٹیکل 370 کا خاتمہ کر کے مودی سرکار نے خود سیاسی موت کو دعوت دی ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کا کہنا ہے کہ بھارتی سرکار نے خود سیاسی موت کو دعوت دی ہے، مقبوضہ کشمیر کی جدوجہد آزادی شہدا کا قبرستان ہے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ گلی گلی سے برہان وانی ابھرے گا، گلی گلی سے بھارت کو پیغام ملے گا۔ تاریخ یاد رکھے گی بھارت نے بڑا غلط فیصلہ کیا ہے۔ ہمیں کشمیریوں کے ساتھ کھڑا ہونا ہے۔

انہوں نے کہا کہ آرٹیکل 370 ختم ہونے کے بعد 35 اے بھی ختم ہوگیا۔ آج شملہ معاہدہ رہا، نہ ایل او سی اور نہ ہی اقوام متحدہ۔ کشمیریوں کے ساتھ کھڑا ہونا ہے چاہے اس کا نتیجہ کچھ بھی نکلے۔

شیخ رشید کا مزید کہنا تھا کہ مودی نے آبیل مجھے مار کہا ہے، تاریخ یاد رکھے گی مودی کو کتنی بڑی سزا ملے گی۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز بھارتی وزیر داخلہ امیت شاہ نے آرٹیکل 370 ختم کرنے کا بل بھارتی پارلیمنٹ میں پیش کیا تھا۔ بل کی تجاویز کے تحت غیر مقامی افراد مقبوضہ کشمیر میں سرکاری نوکریاں حاصل کرسکیں گے اور 370 ختم ہونے سے مقبوضہ کشمیرکی خصوصی حیثیت بھی ختم ہوجائے گی۔

بعد ازاں بھارتی صدر نے آرٹیکل 370 ختم کرنے کے بل پر دستخط کر دیے اور گورنر کا عہدہ ختم کر کے اختیارات کونسل آف منسٹرز کو دے دیے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں