The news is by your side.

Advertisement

مایوسی کفر ہے، این اے60 سے متعلق کل سپریم کورٹ میں آخری کوشش کروں گا: شیخ رشید

اسلام آباد: عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید کا کہنا ہے کہ مایوسی کفر ہے، 25 جولائی قلم دوات اور بلے کے لئے تاریخی دن ہے.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے انتخابی مہم ختم ہونے سے قبل اپنے ویڈیو پیغام میں کہا. ان کا کہنا تھا کہ بہادرلوگ موت کےمنہ سے کامیابی چھین لیتے ہیں.

چھ لوگ نہیں چاہتے عمران خان کے ساتھ طاقتور آواز اسمبلی جائے

شیخ رشید

یاد رہے کہ آج الیکشن کمیشن کی جانب سے این اے 60 میں‌ الیکشن ملتوی کرنے کے خلاف شیخ رشید کی دائر کردہ پٹیشن خارج کر دی گئی ہے.

شیخ رشید نے اس پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ 25 جولائی قلم دوات اوربلے کے لئے تاریخی دن ہے، این اے 60 کے عوام سے کہتا ہوں تیاری جاری رکھیں.

ان کا کہنا تھا کہ پولنگ ایجنٹ کام جاری رکھیں، اسی طرح پرچیاں تقسیم کریں، این اے60 سے متعلق کل سپریم کورٹ میں آخری کوشش کروں گا.

شیخ رشید نے کہا کہ چیف الیکشن کمشنر کے پاس انتخاب ملتوی کرانے کا آئینی حق نہیں، کچھ لوگ نہیں چاہتے عمران خان کے ساتھ طاقتور آواز اسمبلی جائے.

ان کا کہنا تھا کہ فتح ہمارا مقدر ہے، قلم دوات ریکارڈ سطح پر ووٹ لے گی، حلقے کےعوام مایوس نہ ہوں، کل رات تک فیصلے کا انتظار کریں.

انھوں نے یہ بھی کہا کہ سپریم کورٹ کا جو بھی فیصلہ آیا، وہ تسلیم کریں گے.


شیخ رشید کی پٹیشن خارج، این اے 60 میں الیکشن ملتوی ہونے کا فیصلہ برقرار


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔ 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں