The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف کو لانا آسان کام نہیں ، خواہش ہے آجائے، شیخ رشید

لاہور : وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کا کہنا ہے کہ دونوں پارٹیاں این آراوکی تلاش میں ہیں،نوازشریف کو لانا آسان کام نہیں ، خواہش ہے آجائے، وہ اتنا بھولا نہیں کہ شہبازشریف جیسی غلطی کرے گا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا ہے کہ عمران خان 5 سال پورے کرے گا، مزدوروں کو تنخواہ مل رہی ہے، ریلوے میں بائیو میٹرک نظام نہیں لگنے دیا گیا، اب حاضری کے لیے کیمرے لگانے پر غور کررہے ہیں، ریلوے میں کانٹریکٹ ملازمین کومستقل کرنے جارہے ہیں۔

وفاقی وزیر ریلوے کا کہنا تھا کہ دونوں پارٹیاں این آراوکی تلاش میں ہیں، عمران خان کچھ بھی کرسکتا ہے لیکن این آراو نہیں دے گا، نوازشریف کو لانا آسان کام نہیں ، خواہش ہے آجائے، کیس لڑے ۔

شیخ رشید نے کہا کہ نواز شریف اتنا بھولا نہیں کہ شہبازشریف جیسی غلطی کرے گا، شہباز شریف جیسی ایک قربانی کافی ہے، نواز شریف کے جانے پر عمران خان پہلے ہی پچھتا رہا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ اپوزیشن کےرنگ پسٹن بیٹھ چکے ہیں،انجن دھواں دےرہاہے، مریم نے جتنے پتھر مارے وہ شہبازشریف کی سیاست کو لگے ، شہبازشریف اور حمزہ شہبازشریف کا کیس گہرے پانی میں ہے۔

وفاقی وزیر نے مزید کہ کہ ایک سال تک انہوں نے خاموشی اختیار کی، ایک سال تک ان کا ٹوئٹ زنگ آلود رہا ،ایک سال سگنل نہیں ملا، ایک سال بعد ٹوئٹ سگنل کھلا تو شہبازشریف کو ٹھا کرکے لگا ۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ بزدار قائم ہے عمران خان اس کےساتھ ہے، مردہ اپوزیشن عمران خان کا کچھ نہیں بگاڑ سکتی ہے ،یہ اپوزیشن تھکی ہوئی ہے ، کچھ نہیں کرسکتی، محرم کے بعد بھی اے پی سی نہیں دیکھ رہا۔

انھوں نے جہانگیر ترین کی واپسی کے حوالے سے کہا کہ جہانگیرترین واپس آئے گا، وہاں کیا کرے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں