The news is by your side.

Advertisement

دنیا ادھر سے ادھر ہو جائے، نواز شریف کا جانا طے ہے،شیخ رشید

لاہور : عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہا کہ دنیاادھر سےادھر ہو جائے، نواز شریف کا جانا طے ہے، ،نوازشریف ملک سے کھیلنا چاہتے ہیں لیکن عوام پاکستان کیساتھ ہیں، نوازشریف اوراس کی باقیات کا فروری میں خاتمہ ہوجائے گا۔

تفصیلا ت کے مطابق عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ نوازشریف ملک سےکھیلناچاہتےہیں لیکن عوام پاکستان کیساتھ ہیں، شاہدخاقان اس وقت قطری خط آگیاتھا اسی لیےنوازشریف بچ گئےتھے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ آج پاکستان بدل چکاہےاب عوام اداروں کےساتھ ہیں، نوازشریف اورخاندان کی سیاست کاخاتمہ طےہوچکا ہے، آئندہ24سے36 گھنٹےمیں اہم فیصلہ ہوجائےگا، پوری قوم فوج اور عدلیہ کےساتھ کھڑی ہے۔

سربراہ عوامی مسلم لیگ نے کہا کہ قوم کویقین ہےن لیگ کی سیاست کےخاتمےکاوقت آگیاہے، نوازشریف اوراس کی باقیات کافروری میں خاتمہ ہوجائےگا، حدیبیہ کیس کافیصلہ آیاہے نظرثانی کی درخواست دیں گے، نوازشریف اوراس کےخاندان نےہمیں مقروض کردیا ہے۔


مزید پڑھیں :  نوازشریف کی سیاست کاسورج ڈوب چکا ہے،عمران خان کاخوف ہے،شیخ رشید


انکا کہنا تھا کہ نواز شریف کے خاندان کی سیاست کا خاتمہ طےہے، دنیا ادھر سے ادھر ہو جائے،نواز شریف کا جانا طے ہے، چوری کے الیکشن کا وقت گزر گیا سال 2018نوازشریف اوراس کی باقیات کےخاتمےکاسال ہے۔

یاد رہے کہ چند روز قبل عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید کا کہنا تھا کہ نوازشریف کی سیاست کاسورج ڈوب چکا ہے،عمران خان کاخوف ہے، نوازشریف کو منہ کی کھانا پڑی ہے، ان کی کرپشن بے نقاب ہوچکی ہے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ نوازشریف کون لیگ کی شکست پہلےہی نظرآگئی ہے، نوازشریف نےآئندہ انتخابات کومشکوک اوردھاندلی زدہ قراردیا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں