The news is by your side.

Advertisement

الیکشن اسی سال ہوں گے اور نواز شریف اسمبلی سے باہر ہوں گے، شیخ رشید

اسلام آباد : سربراہ عوامی مسلم لیگ شیخ رشید نے کہا ہے کہ 2017 الیکشن کاسال ہے جس میں مقابلہ صرف عمران خان اور نوازشریف کے درمیان ہوگا۔

وہ اے آر وائی نیوز کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں میزبان کاشف عباسی کے سوالوں کا جواب دے رہے تھے اس موقع پر انہوں نے اعلان کیا کہ این اے 55اور 56 میں پی ٹی آئی سے اتحاد کر کے الیکشن لڑیں گے۔

انہوں نے کہا کہ تحریک انصاف سے صرف دو حلقوں این اے 55 اور 56 کے لیے انتخابی اتحاد کی بات کی ہے کیوں کہ یہ دونوں حلقے دوسرے حلقوں پر اثر ابداز ہوتے ہیں حالانکہ ان حلقوں سے میں کئی بار کامیاب بھی ہو چکا ہوں۔

شیخ رشید نے کہا کہ ڈان لیکس کوجنرل (ر) راحیل شریف نے بہت اوپر اٹھا دیا تھا لیکن حکومت نے تاخیری حربے اپنا کر ڈان لیکس کے معاملے کو طول دی اور اپنے اہل خانہ کے ایک فرد کو بچانے کے لیے تین افراد کو قربانی کا بکرا بنادیا اس لیئے میرا مطالبہ ہے کہ ڈان لیکس کو جلد از جلد شائع کیا جائے۔

انہوں نے کہا کہ دنیاکچھ بھی کہےڈان لیکس کامعاملہ ختم نہیں ہوگا اور نہ ہی نواز حکومت کی پاناما کیس سے جان چھوٹے گی کیوں کہ شواہد بتاتے ہیں کہ پانامالیکس کیس کافیصلہ نوازشریف کیخلاف آئےگا ویسے بھی قطری خط نےنوازشریف کوفائدہ کم نقصان زیادہ پہنچایا ہے۔

شیخ رشید نے کہا کہ پپوفیل ہے اور اگر اب پپومستی کرےگا تو سیدھا جیل جائےگا جہاں کان پکڑاوئیں جائیں گے اور ناک سے لکیریں ڈلوائی جائیں گی اور ویسے بھی آئندہ اسمبلی میں شیخ رشید تو ہو گا لیکن انشااللہ نوازشریف نہیں ہوں گے۔

انہوں نے کہا کہ عالمی عدالت انصاف میں بھارت کا کیس بہت کمزور ہے خود بھارت کی قید میں 60 پاکستانیوں تک رسائی نہیں دی جارہی ہے اور کلبھوشن جو جاسوس تھا اور اعترافی بیان میں دہشت گردی کے واقعات میں ملوث ہونے کا اقرار بھی کیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں