The news is by your side.

Advertisement

‘عمران خان نیب کیسز اور این آراوسے ہٹ کر اپوزیشن سے بات چیت کیلئے تیار ہے’

لاہور : وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کا کہنا ہے کہ عمران خان نیب کیسز، این آراوسے ہٹ کر اپوزیشن سے بات چیت کیلئے تیار ہے، نوازشریف،مریم نے جوبیانات دیئے وہ عمران خان کی خدمت ہے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے اپنے بیان میں کہا کہ جو حال دیگرممالک کا ہے پاکستان کا ہوا تو معیشت بیٹھ جائے گی، عمران خان کہیں نہیں جارہا وہ 5سال پورے کرے گا۔

وفاقی وزیر ریلوے کا کہنا تھا کہ پورے جی بی کا ووٹ میرے حلقے سے تھوڑا کم ہے ،اپوزیشن جی بی کے ووٹ سے مطمئن نہیں تو اللہ ہی ان کاحافظ ہے، دیکھاجائے تو آزادامیدواروں نے جی بی کا الیکشن جیتا ہے۔

شیخ رشید نے اپوزیشن کے حوالے سے کہا کہ قوم سمجھتی ہے جلسوں سے کچھ نہیں نکلنا ، آپ قوم کو بند گلی کی طرف لیکر جارہےہیں، نوازشریف،مریم نے جو بیانات دیئے وہ عمران خان کی خدمت ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ پاک فوج کوپاکستان کے کسی مسئلےسے نکالا نہیں جاسکتا، آرمی چیف نے 4بار کہا ہے کہ جس کی بھی حکومت ہوگی ساتھ چلیں گے۔

وفاقی وزیر نے مزید کہا عمران خان نیب کیسز، این آراوسے ہٹ کر اپوزیشن سے بات چیت کیلئے تیار ہے ، مجھے امید ہے سیاست کا جنازہ نہیں نکلے گا اور حکومت کیساتھ اپوزیشن کا ڈائیلاگ شروع ہوگا، حکومت مذاکرات میں نہیں ہوگی تو اس کی کیا اہمیت ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں