The news is by your side.

Advertisement

پی ڈی ایم کو ریڈ زون میں اجازت دے رہے ہیں، مدارس کے بچے نہیں لائے جائیں گے: وزیر داخلہ

اسلام آباد: وزیر داخلہ شیخ رشید نے کہا ہے کہ پی ڈی ایم کو پہلی بار ریڈ زون میں آنے کی اجازت دی جا رہی ہے، مدارس کے بچے لائے گئے تو قانون حرکت میں آئے گا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق آج وزیر داخلہ شیخ رشید کی زیر صدارت اعلیٰ سطحی اجلاس منعقد ہوا جس میں کل پی ڈی ایم کے احتجاج کے حوالے سے جائزہ لیا گیا، اجلاس میں آئی جی اسلام آباد اور دیگر اداروں کے لوگ شریک ہوئے، کے پی اور پنجاب پولیس کے نمائندے بھی ویڈیو لنک کے ذریعے شریک ہوئے۔

اجلاس کے بعد وزیر داخلہ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا پی ڈی ایم کو ریڈ زون آنے کی اجازت دی جا رہی ہے، فیصلہ کیا ہے کہ ان کو فری ہینڈ دیں، کوئی کنٹینر یا رکاوٹ نظر نہیں آئے گی لیکن حفاظتی انتظامات پورے کریں گے۔

انھوں نے کہا یہ ذہین نشین کر لیں کہ یہاں سپریم کورٹ اور ایف بی آر بھی ہے، یہاں پر وزیر اعظم ہاؤس بھی ہے، ہم اپنی حفاظت کریں گے، حکومت کی جانب سے حفاظتی اقدامات ضرور کیے جائیں گے، اسلام آباد اور راولپنڈی میں 15 دسمبر سے ہائی الرٹ ہے، سپریم کورٹ اور وزیر اعظم ہاؤس کے احترام کو سامنے رکھا جائے، کسی نے قانون ہاتھ میں لیا تو پھر یہ نہ کہنا کہ قانون نے کس طرح اس کو ہاتھ میں لے لیا۔

شیخ رشید نے کہا میں ڈرا نہیں رہا، آپ شوق سے آئیں، میری خواہش ہے ہر پارٹی کا کارکن اور لیڈر محفوظ رہے، تاہم مدارس کے بچے لائے گئے تو قانون حرکت میں آئے گا، مدارس کے بچے سیاست کے لیے استعمال کیےگئے تو قانون اپنی جگہ بنائےگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں