The news is by your side.

Advertisement

نیب قانون کے ساتھ ہوں، کسی ترمیم کی حمایت نہیں کروں گا، شیخ رشید

لاہور: وفاقی وزیرریلوےشیخ رشید کا کہنا ہے کہ نیب قانون کے ساتھ ہوں، کسی ترمیم کی حمایت نہیں کروں گا، چھوٹی عیدپرقربانیاں نہیں گرفتاریاں ہوں گی،31 جولائی سے پہلے پہلے جھاڑو پھر جائے گی، عید کے بعد دونوں طرف گرفتاریاں ہوں گی۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا 2 کروڑروپے کے عید کی سواری سے پہلے ٹکٹ خرید لیے گئے، اجازت مل گئی تو لوگوں کوگھروں تک پہنچائیں گے اور اجازت نہ ملی تو 24کروڑ روپے واپس کرنے پڑیں گے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ ٹرین کےسفرکےلیےایس اوپی بنالیےہیں، صوبےبسوں اورجہازوں کو تو اجازت دے رہے ہیں، پوری دنیا کے برعکس ہمارے ہاں ٹرین نہیں چل رہی ، پیر کو پریس کانفرنس میں ٹرین چلانے سے متعلق اعلان کریں گے۔

وفاقی وزیر ریلوے نے کہا کہ جلد اعلان نہ ہوا تو عید پر ٹرینیں نہیں چلاسکیں گے اور اگر منگل تک اجازت ملی تو 24 گھنٹے کے نوٹس پرٹرین چلادیں گے، ،وزیراعظم کو پیغام بھیج دیا، پیرتک بتا دیا جائے،ورنہ 24 کروڑ روپے لوگوں کو لوٹا دیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ 3.2 ارب پنشن اور2ارب تنخواہیں ہرماہ دیتےہیں، ہمارے پاس کوئی ریونیو اور پیسےنہیں ہیں، ہم نے لوگوں سے کہا کہ سارے حفاظتی انتظام خودکریں، جس طرح کے حالات ہیں ڈر ہے، ادارہ دیوالیہ نہ ہوجائے۔

شیخ رشید نے کہا کہ اس مہینے عید کے لیے لوگوں کے 23.2کروڑ کے ٹکٹ بک کرائے، ٹرین نہ چلی تو عید کے 15دن بعد پیسے واپس کردیں گے،ہماری 500کوچز ایئرکنڈیشن ڈس انفیکشن کے بعد تیار ہیں۔

اپوزیشن کے حوالے سے وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ ن لیگ پی پی والےکہہ رہے ہیں کہ نیب ختم کردو، ان کو پتہ ہےکہ نیب والے عید کے بعد جھاڑو پھیردیں گے، عید کے بعد دونوں طرف گرفتاریاں ہوں گی، مونس نے جہانگیرترین سے ملاقات کی توان کا اپنے دفاع کا حق ہے۔

انھوں نے مزید کہا کہ چوہدری کبھی بھی گیلی زمین پرپاؤں نہیں رکھتے، سوال ہی پیدانہیں ہوتاکہ ختم نبوت پرکوئی اثرآئے، یہ نوازشریف کادورنہیں،یہ عمران خان کا دور ہے، عمران خان کے دورمیں سوال ہی پیدا نہیں ہوتا کہ ختم نبوت قانون پر کوئی اثرہو۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ عمران خان کی کوئی اپوزیشن نہیں یہ ٹی وی ٹی وی کھیل رہےہیں، اپوزیشن کاکوئی گراؤنڈ ورک ہوتا ہے وہ شہروں میں نکلتی ہے، میں کوئی بیان دوں گا تو وہ جواب دے دیں گے،بس یہ اپوزیشن ہے، عمران خان اپنے 5سال پورے کرے گا۔

نیب قوانین کے حوالےسے وفاقی وزیر ریلوے نے کہا میں نیب کےقانون کےساتھ ہوں،کسی ترمیم کی حمایت نہیں کروں گا ،چوروں اورلٹیروں کو کھینچ کے رکھنا چاہیے۔

ان کا کہنا تھا کہ کورونا کیخلاف لڑنے والے ڈاکٹروں ،طبی عملےاورریلوےکےملازمین کوسیلیوٹ کرتاہوں، انہوں نے کوئی چھٹی نہیں کی۔

شہباز شریف سے متعلق شیخ رشید نے کہا کہ لاک ڈاؤن شہبازشریف کےلیےلاک اپ بھی بن سکتاہے، شہبازشریف کودستاویزلانےکی اجازت نہیں ملےگی، 31 شہباشریف اپنےٹریپ میں خودپھنس گئےہیں، اگر وہ اپناسافٹ ویئربدل لےتوبچ سکتاہے۔

وفاقی وزیر نے پیش گوئی کی کہ 31 جولائی سے پہلے پہلے جھاڑو پھر جائے گی، چھوٹی عید پر قربانیاں نہیں گرفتاریاں ہوں گی۔

وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ حکومت چندووٹوں پرنہیں کھڑی،پہلےبھی ایک ایک ووٹ پرحکومت چلی، صرف وزیراعظم کو جانتے اور مانتے ہیں، نیب کے قانون میں ترمیم سے پیغام جائے گا کہ ہم کمزور ہیں، علی عمران بھی شہبازشریف کے ساتھ ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں