The news is by your side.

Advertisement

صادق سنجرانی کو زرداری اپنا بچہ کہتےتھے اب بچہ بچ گیا ہےتورو کیوں رہے ہیں، شیخ رشید

بلاول مجھ سےاستعفیٰ مانگیں ان کےہاتھ میں استعفیٰ دوں گا

کراچی: وزیرریلوے شیخ رشید نے کہا صادق سنجرانی کو آصف زرداری اپنا بچہ کہتےتھے اب بچہ بچ گیا ہے تورو کیوں رہے ہیں، حاصل بزنجو کو زنگ لگ گیا ہے، کیا پدی اور کیا پدی کا شوربہ۔

تفصیلات کےمطابق ریلوے کیمپ افس کراچی میں وزیرریلوے شیخ رشید نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا سے بارشوں کی وجہ سے ریلوے ٹریک متاثر ہوا ہے، 138 ریل گاڑیاں روزانہ چل رہی ہیں، ایم ایل ون میں نئےٹریک بنیں گے جس سے فائدہ ہوگا، ڈرگ روڈ،ملیرمیں لوگ ٹریک پربیٹھ کرگپ شپ کررہے ہوتے ہیں اور سکھر میں ٹریک کیساتھ قبرستان اور دکانیں بنی ہوئی ہیں۔

شیخ رشید کا کہنا تھا ستر فیصدآبادی میں ریل گاڑیاں گزرتی ہیں، فریٹ 4سے7فیصدزیادہ کیےہیں، کے سی آر38 کلومیٹر خالی کرادی ہے، 38 کلو میٹر زمین ریلوے نے اپنے وسائل سے خالی کرائی۔

ایم ایل ون مکمل ہوگی تو ریلوے مزید محفوظ ہوجائےگی

وزیر ریلوے نے کہا کے پی ٹی سےایس اےپی ٹی ایل کامعاہدےکرنےجارہےہیں، 10 اگست سےسندھ ایکسپریس براستہ روہڑی ملتان تک جائے گی، ریلوے کے حادثےگزشتہ سال سے کم ہیں، ایم ایل ون مکمل ہوگی تو ریلوے مزید محفوظ ہوجائےگی۔

ان کا کہنا تھا کہ صادق سنجرانی کوئی قومی اسمبلی سےمنتخب نہیں ہوئے، سینیٹ میں تمام پارٹیوں کے سلیکٹڈ لوگ آئے ہیں، 10دن پہلے کہا تھا صادق سنجرانی جیت رہے ہیں، صادق سنجرانی کو آصف زرداری اپنا بچہ کہتےتھے اب بچہ بچ گیا ہے تورو کیوں رہے ہیں۔

شیخ رشیدعمران خان کےساتھ سائےکی طرح کھڑاہے

شیخ رشید نے کہا جنہوں نے ملک کولوٹاوہ عمران خان کیخلاف باتیں کررہے ہیں، شیخ رشید عمران خان کے ساتھ سائے کی طرح کھڑا ہے، ناموس رسالت ﷺ پر 10 ہزار وزارتیں قربان ہیں۔

وزیر ریلوے کا کہنا تھا کہ عمران خان سےکہتاہوں ان کوکھاکھا کر مرنے دو، بچے ابو کیلئے اور ابو بچوں کے لیے کر رہے ہیں، مریم باپ کو اور شہباز بیٹے کوبچانے کی کوشش کررہ ےہیں۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ بلاول مجھ سےاستعفیٰ مانگیں ان کےہاتھ میں استعفیٰ دوں گا، میری بے شک ایک سیٹ ہے یکن یہ سب پر بھاری ہے۔

بلاول مجھ سےاستعفیٰ مانگیں ان کےہاتھ میں استعفیٰ دوں گا

حاصل بزنجو کے بیان پر ان کا کہنا تھا کہ حاصل بزنجورنگ پسٹن بننے کی کوشش کررہے ہیں، ان سب لوگوں کے پلکز زنگ آلود اور کچرا لگا ہوا ہے، کیا پدی اور کیا پدی کاشوربہ۔ مینڈک کواگر زکام ہوجائے اس کا مطلب یہ نہیں کی تالاب سےنکالیں۔

شیخ رشید نے کہا سب بھاگ گئے ہیں منی لانڈرنگ اورایفی ڈرین میں ملوث ہیں ، شہبازشریف خود کہاں کھڑا ہے اجلاس بلا لیا ہے ، پہلے شہباز شریف اورمریم نوازایک سیٹ پرہیں، کراچی کیلئے کچھ کرنا چاہتا ہوں۔

حاصل بزنجوکوزنگ لگ گیاہے،کیاپدی اورکیاپدی کاشوربہ

انھوں نے کہا فضل الرحمان مدرسے کے بچوں نہ بہکائیں ورنہ خود مدرسےچلا جاؤں گا، میری کسی پارٹی سے لڑائی نہیں ہے ، عمران خان ایک مشن کیساتھ نکلے ہیں میں ان کیساتھ ہوں۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ افغان ٹھیک ہوجائیں گے وہاں کی سیاست سمجھتاہوں ، طاقتور لوگوں کوکمزور دیکھنا چاہتا ہوں، حسین حقانی نے جیسے غدار کو آصف زرداری نے پٹرول دیا، حسین حقانی نے پوری کوشش کی عمران خان دورہ ناکام ہو۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں