The news is by your side.

Advertisement

پاناما کیس کے فیصلے کے بعد ملک بھر میں مہم چلائیں گے، شیخ رشید

اسلام آباد : عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہا ہے کہ پاناما کیس کے فیصلے کا انتظار ہے جس کے بعد پورے ملک میں مہم چلائیں گے۔

وہ ایک ہنگامی پریس کانفرنس سے خطاب کر رہے تھے انہوں نے کہا کہ پاناما کیس میں پوری قوت سے عدالت میں کیس لڑا ہے کیوں کہ ملک کو کرپٹ لوگوں سے بچانے کا یہ آخری موقع ہے اور کرپشن کے ممکل خاتمے کا انحصار اسی کیس پر ہے۔

شیخ رشید نے کہا کہ عدالت پر پورا اعتماد ہے اور قوی امید ہے کہ پاناما کیس کا فیصلہ عوامی امنگوں کے عین مطابق ہوگا جس کی وجہ سے کرپشن کا جنازہ نکل جائے گا۔

انہوں نے کہا کہ پوری قوم کرپشن سے نجات چاہتی ہے اس لیے پاناما کیس پر فیصلہ آجانے کے بعد ملک بھر میں مہم چلائیں گے جس کے لیے دیگر سیاسی جماعتوں سے اتحاد کے لیے بات ہوئی ہے۔

عوانی مسل لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے ایک سوال کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ آئندہ انتخابات میں تحریک انصاف کے ساتھ مل کر آئندہ انتخابات میں حسہ لیں گے اور مسلم لیگ (ن) کو شکست فاش سے دوچار کریں گے۔

لال حویلی کے حوالے سے پوچھے گئے ایک سوال کے جواب میں شیخ رشید نے کہا کہ تصادم کی باتوں سےگریز کیا جائے لیکن مجھے سمھ نہیں آتا کہ حکومت لال حویلی سےاتنی خوفزدہ ہے کہ 3عدالتوں میں کیس کردیا اگر وزیراعظم کہیں تومیں لال حویلی انہیں تحفےمیں دے دیتا ہوں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں