تفصیلی فیصلے نے شریف خاندان کا پوسٹ مارٹم کردیا، شیخ رشید sheikh rasheed
The news is by your side.

Advertisement

تفصیلی فیصلے نے شریف خاندان کا پوسٹ مارٹم کردیا، شیخ رشید

راولپنڈی : سربراہ عوامی مسلم لیگ شیخ رشید نے کہا ہے کہ اخلاقیات شریف خاندان کے قریب سے بھی نہیں گذری ہے وگرنہ تفصیلی فیصلہ آجانے کے بعد انہیں شرم سے ڈوب مرجانا چاہیئے تھا.

وہ سپریم کورٹ کے تفصیلی فیصلے پر ردعمل دے رہے تھے انہوں نے کہا کہ میں نے کہا کہ شریف خاندان کےمستقبل پرانا للہ وانا الیہ راجعون پڑھ لیا ہے اور وہ دن دور نہیں جب شریف خاندان پناہ ڈھونڈتا پھرے گا.

شیخ رشید نے کہا کہ مریم نواز نے ان کواس نہج پر پہنچادیا ہے کہ کہیں منہ دکھانے کے قابل نہیں رہے ہیں اور میرے بارہا مشورے دینے کے باوجود کسی سینیئر رہنما کے بجائے مریم نواز کو آگے کیا گیا جس کا خمیازہ پوری مسلم لیگ (ن) کو بھگتنا پڑے گا.

 یہ پڑھیں : نوازشریف نے جان بوجھ کر اثاثے چھپائے، عدالت کا تفصیلی فیصلہ

انہوں نے کہا کہ تفصیلی فیصلے نے آج شریف خاندان کا پوسٹ مارٹم کردیا ہے اور اب اس معاملے میں جنہیں تھوڑا بہت شک و شبہ تھا بھی وہ بھی نہیں رہے گا.

شیخ رشید نے کہا کہ میں نے پہلے ہی کہا تھا کہ شریف خاندان کے کرپشن کا تابوت سپریم کورٹ سے نکلے گا اور آج تفصیلی فیصلہ آنے سے لگتا ہے کہ یہ بات پوری ہونے جا رہی ہے.

خیال رہے سپریم کورٹ نے پاناما پیپرز کیس کا 23 صفحات پر مشتمل تفصیلی فیصلہ جاری کردیا ہے جس میں کہا گیا ہے کہ نوازشریف کی نااہلی سےمتعلق حقائق غیرمتنازع تھے، افسوس کی بات ہے کہ نواشریف نے بد دیانتی کے ساتھ جھوٹا بیان حلفی دے کر پارلیمنٹ، عوام اور عدالت کو بے وقوف بنایا اور دھوکہ دہی کے مرتکب ہوئے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں