پٹھان بھائیوں کے ساتھ یکجہتی کے لیے پشاور زلمی کو سپورٹ کروں گا، شیخ رشید sheikh-rasheed
The news is by your side.

Advertisement

پشاور زلمی کو سپورٹ کروں گا، شیخ رشید

راولپنڈی : عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہا ہے کہ لاہور میں پی ایس ایل فائنل کا انعقاد سب اداروں کی محنت اور کارکردگی کے مرہون منت ہے اس کا کریڈٹ کسی ایک کو دینا مناسب نہیں۔

وہ پی ایس ایل فائنل کے حوالے سے میڈیا سے بات کر رہے تھے انہوں نے بتایا کہ ہمارے پاس دو ٹکٹ ہیں لیکن ابھی فیصلہ نہیں کیا ہے کہ 8 ہزار والے ٹکٹ کو استعمال کروں گا یا 500 روپے والے انکلوژر میں بیٹھوں گا۔


شیخ رشید نے کہا کہ میری پسندیدہ ٹیم پشاور زلمی ہے اور میدان میں شاہد آفریدی کی ٹیم کو سپورٹ کروں گا کیوں پٹھان بھائی حکومتی رویے کے باعث افسردہ اور مایوس ہیں اس لیے پشاور کی ٹیم کا پورا ساتھ دوں گا۔

ایک سوال کے جواب میں انہوں نے بتایا کہ ٹکٹ جیب میں ہے، حکومت نے وی آئی پی نشست کی آفر کی تو دیکھیں گے اس حوالے سے نجم سیٹھی سے ابھی تک کوئی بات نہیں ہوئی اور عمران خان میچ دیکھنے آتے ہیں یا نہیں یہ ان کی مرضی ہے۔

انہوں نے کہا کہ میرا جینا مرنا عوام کے ساتھ ہے اسی لیے عوامی سیاست کرتا ہوں اس لیے عام لوگوں کے درمیان بیٹھ کر میچ دیکھیں گے اور ساتھ ساتھ سگار بھی سلگائیں گے اور ملک میں کرکٹ کے فروغ کو سپورٹ کریں گے۔

ایک سوال کے جواب میں شیخ رشید نے کہا کہ ایک طرف ملک کا غریب ہے جسے کھانے پینے کے بھی لالے پڑے ہوتے ہیں لیکن پھر بھی وہ دھرتی پہ جان دینے کو تیار رہتا ہے جب کہ دوسری طرف ایسے روساء بھی ہیں جو بیرون ملک خریدے گئے معمولی فلیٹوں پر بھی مرتے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں