The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کی شادی ہوئی تو مبارک باد دوں گا، شیخ رشید

راولپنڈی : سربراہ عوامی مسلم لیگ شیخ رشید نے کہا ہے کہ عمران خان اپنی شادی سے متعلق خبروں کا جواب خود دے سکتے ہیں میرا اُن سے سیاسی تعلق ہے ذاتی نوعیت کا نہیں ہے.

شیخ رشید میڈیا کے سوالوں کے جواب دے رہے تھے، اُن کا کہنا تھا کہ عمران خان کی شادی کے حوالے سے اتنا شورمچا ہوا ہے تو کوئی نہ کوئی بات تو ہوگی لیکن میرے علم میں ایسی کوئی بات نہیں ہے.

انہوں نے کہا کہ میرا عمران خان سے تعلق خالص سیاسی نوعیت کا ہے اس لیے ان کی نجی زندگی پر کوئی تبصرہ کرنے سے قاصر ہوں تاہم اگرعمران خان کی شادی کی خبر درست ہے تو میں انہیں مبارک باد دوں گا.

خیال رہے بعض اخبارات میں چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کی تیسری شادی کے حوالے سے خبریں گردش کر رہی ہیں تاہم عمران خان کے قریبی ذرائع اور جن خاتون کا تذکرہ کیا جا رہا ہے اُن کے صاحبزادے نے بھی تردید کردی ہے.

قبل ازیں چکوال میں تحریک انصاف کے جلسے سے خطاب کرتے ہوئے شیخ رشید کا کہنا تھا کہ 9 جنوری کو چکوال کی عوام پی ٹی آئی کے انتخابی نشان بلے پر مہر لگا کر کرپشن کی سیاست کو ہمیشہ کے لیے شکست دے دی گی جس پر میں ابھی سے مبارک باد دیتا ہوں.

انہوں نے کہا کہ امریکی دباؤ مودی کی وجہ سے آیا ہے اور نواز شریف مودی کا یار ہے اس لیے مودی کے یار کو ووٹ دینے والا بھی مودی کا یار ہوگا اور میں جانتا ہوں کہ چکوال کی عوام ایسی نہیں.

شیخ رشید نے کہا کہ سی پیک پاکستان کی معیشت کی ریڑھ کی ہڈی ہے جس کے باعث چین 45 کے بجائے 13 دن میں مشرق وسطیٰ پہنچے گا جس کا پورا فائدہ پاکستان کو ہوگا.

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں