آئندہ 120 دن پاکستان کی سیاست میں بہت اہم ہیں، شیخ رشید -
The news is by your side.

Advertisement

آئندہ 120 دن پاکستان کی سیاست میں بہت اہم ہیں، شیخ رشید

راولپنڈی : سربراہ عوامی مسلم لیگ شیخ رشید نے کہا ہے کہ پاکستان ہمارا جینا مرنا ہے اور اسلام ہماری زندگی کا مشن ہے جب کہ کلبھوشن پر کچھ لوگ خاموشی پکڑے ہوئے ہے۔

وہ اپنے حلقے کے سرکردہ اور معروف شخصیات کی جانب سے دیئے گئے استقبالیہ سے خطاب فرمار ہے تھے اس موقع پر انہوں نے این اے 56اور 55 سے الیکشن لڑنے کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ کچھ اور جماعتیں بھی ہمارے ساتھ کھڑی ہوں گئی۔

شیخ رشید نے کہا کہ آئندہ 120دن پاکستان کی سیاست میں بہت اہم ہیں جب کہ لوگوں کو نفرت کےمعیار پر پہنچایا جارہا ہے اور کچھ افراد کی آج کس منہ سے عمران خان کے خلاف مقدمات دائر کیےجا رہے ہیں حالانکہ یہی لوگ خود کرپشن میں ملوث رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ ہم پاک چین اقتصادی راہداری کے حامی ہیں اور پاکستان ہمارا جینا اور مرنا ہے، اسلام ہماری زندگی کا مشن ہے اور خواہش ہے کہ اس ملک میں غریب سکھ کا سانس لے سکے۔

سربراہ عوامی مسلم لیگ نے کہا کہ پاکستان میں سیاست کے 2 بڑے شہر ہیں ایک کراچی دوسرا راولپنڈی اور ان دونوں شہروں نے پاکستانی سیاست میں اہم کردار ادا کیے ہیں اس لیے آئندہ الیکشن میں راولپنڈی کے حلقوں سے میں خود الیکشن لڑوں گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں