The news is by your side.

Advertisement

پاناما کیس: فیصلہ مثالی اور عوامی امنگوں کے مطابق آئے گا، شیخ رشید

اسلام آباد : عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہا ہے کہ پاناما کیس میں سپریم کورٹ کا ایسا فیصلہ آئے گا کہ لوگ مثالیں دیں گے۔

یہ بات انہوں نے اے آر وائی نیوز کے پروگرام پاور پلے میں اینکر پرسن ارشد شریف سے پاناما کیس میں اب تک ہونے والی پیشرفت کے حوالے سے گفتگو کرتے ہوئی کہی۔

انہوں نے کہا کہ قوم کوسپریم کورٹ سےبہترین فیصلےکی امید ہے کرپشن کیخلاف تاریخی فیصلہ نہ آیاتوعام آدمی کا دل ٹوٹ جائےگا اس لیے پوری امید ہے عدالت سے ایسا فیصلہ آئے گا جو سب کے لیے قابل قبول ہو۔

اس موقع پر شیخ رشید نے کہا ہے کہ میں نے ججز سےکہا ہے کہ تاریخی فیصلہ آنا چاہیے آنے والا وقت جس کی مثالیں دے اور اس کیس کو ہمیشہ یاد رکھا جائے۔

انہوں نے بتایا کہ میں نے کیس کے دوران اپنا موقف دیتے ہوئے کہا کہ سرکاری وکلا سے 371 سوال پوچھے لیکن کسی ایک کا بھی جواب نہیں آیا جب کہ ہیلی کاپٹرکیس میں بھی قطری آچکا ہے اسی طرح پاناماکیس میں بھی قطری شہزادے کی دلچسپی رہی ہے۔

عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہا کہ شریف خاندان تسلیم کرچکاہےکہ تمام جائیدادیں ان کی ہیں لیکن بجائے اس کے کہ منی ٹریل بتائی جائے حیلے بہانے کیے جا رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم کا عدالت میں استثنیٰ حاصل نہیں ہے انہیں جو استثنیٰ ملنی تھی وہ اسمبلی میں مل چکی ہے اس لیے عدالت میں استثنیٰ مانگنا درست نہیں اور یہ حربہ کامیاب نہیں ہو گا۔

مکمل انٹرویو: 

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں