The news is by your side.

Advertisement

سب معاملات طے ہیں لانگ مارچ کی نوبت ہی نہیں آئے گی، شیخ رشید کا دعویٰ

عمران خان کے کشمیر کے زبردست مؤقف پرقوم اور شہبازشریف ساتھ ہیں

لاہور : وفاقی وزیرریلوے شیخ رشید نے دعویٰ کیا ہے کہ سب معاملات طے ہیں لانگ مارچ کی نوبت ہی نہیں آئے گی، نہیں چاہتےکہ مولانا ڈینگی سے لڑیں، عمران خان کے کشمیر کے زبردست مؤقف پرقوم اور شہبازشریف ساتھ ہیں، تھوڑے دنوں میں بلاول بھی عمران خان کے ساتھ ہوں گے۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید نے تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا وزیراعظم عمران خان 7اکتوبر کو دورہ چین پر جارہےہیں ، ایم ایل ون پر کراچی سےراولپنڈی کاسفر7 گھنٹے پر محیط ہوگا، ایم ایل ون سے ریلوے کی بہتری کا نیا دور شروع ہوگا اور این ایل سی کوبھی ایم ایل ون پر کام کرنے کاموقع دیں گے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ ریلوے خسارہ کم کریں گے اور مسافروں کی تعداد80لاکھ تک بڑھی ہیے، ایک لاکھ لوگوں کو ایم ایل ون میں نوکریاں ملیں گی، پاکستان کی 70فیصد آبادی سےریلوے لائن گزرتی ہے ، ہم مال گاڑیاں افغانستان کےبارڈر تک لے جائیں گے۔

اندر کی بات یہ ہے عمران خان 5 سال مکمل کریں گے

وفاقی وزیر ریلوے نے کہا کہ چور کا پتا جب لگتا ہے جب وہ اقتدار میں آتا ہے ، صرف نواز شریف اور زرداری چور نہیں ،پورا معاشرہ چور ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ریلوے کے مسافر بڑھنے میں کسی کا کوئی کمال نہیں، آبادی ہی اتنی بڑھ گئی ہے لوگ ریلوےپرہی سفرکرتےہیں، ہم نے آج تک 15فریٹ ٹرینیں چلا چکے ہیں، پلوامہ حملے کے بعد پوچھا گیا ٹرینوں کی کیا پوزیشن ہے۔

شیخ رشید نے کہا عمران خان نے اقوام متحدہ میں بھرپور مؤقف اپنایا، مولانا فضل الرحمان کو عمران خان کا مشکور ہونا چاہیے ، اندر کی بات یہ ہے عمران خان 5 سال مکمل کریں گے۔

ہم نہیں چاہتے مولوی اسلام آباد میں ڈینگی سے لڑیں

وفاقی وزیر نے دعویٰ کیا کہ اپوزیشن سے تمام معاملات ٹھیک ہیں ، معاملات طے ہیں،لانگ مارچ اوردھرنے کا وقت نہیں آئے گا، ہم نہیں چاہتے مولوی اسلام آباد میں ڈینگی سے لڑیں، میں مولانا فضل الرحمان کو ڈینگی سے بچانا چاہتا ہوں۔

انھوں نے مزید کہا کہ عمران خان کے کشمیر کے زبردست مؤقف پرقوم اور شہبازشریف ساتھ ہیں، تھوڑے دنوں میں بلاول بھی مسئلہ کشمیر پرعمران خان کےساتھ ہوگا اور دونوں لیڈران فضل الرحمان کوسمجھانے میں کامیاب ہوں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں