The news is by your side.

Advertisement

چوہدری نثار،نواز شریف کی ضد کی بھینٹ چڑھ رہے ہیں،شیخ رشید

راولپنڈی: عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہا ہے کہ وزیر داخلہ چوہدری نثار کی پریس کانفرنس پر دکھ ہوا،پرویز رشید خبر رکواسکتے ہیں تو نوازشریف کے کہنے پر لگوا بھی سکتے ہیں، نثار نواز شریف کی ضد کی بھینٹ چڑھ رہے ہیں۔

وزیر داخلہ چوہدری نثار کی پریس کانفرنس پرعوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید کا ردعمل ایک ویڈیو پیغام کے ذریعہ سامنے آیا ہے۔


یہ پڑھیں: صوبائی حکومت کا وفاق پر حملہ کرنا ٹھیک نہیں، نثار


انہوں نے کہا ہے کہ چوہدری نثار اچھے اور شریف آدمی ہیں لیکن وہ نواز شریف کی ضد کی بھینٹ چڑھ رہے ہیں، اگر وزیر اطلاعات پرویز رشید قومی سلامتی سے متعلق خبر کو شائع ہونے سے رکواسکتے تھے تو وہ نواز شریف کےکہنے پر یہ خبر لگوا بھی سکتے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مسئلہ پرویز رشید کا نہیں بلکہ قومی سلامتی کا ہے جس کی مکمل تحقیقات ہونی چاہیے اور اصل کرداروں کو بے نقاب ہونا چاہیے تا کہ قوم کو حقائق کا علم ہو سکے۔

عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے مزید کہا کہ قومی سلامتی سے متعلق حساس خبر کو شائع کروانے میں وزیراعظم اورچند اہم سرکاری افسران بھی شامل ہیں۔

انہوں نے کہا کہ میرے پاس صرف سگار تھا لیکن چوہدری نثار نے سڑکوں پر 158 کنٹینر رکھ کر لال حویلی کی جانب جانے والے سارے راستے بن کردیے جس سے اطراف کی آبادی محصور ہو کر رہ گئی ہے۔

پرویز رشید نے اپنے ویڈیو پیغام میں وفاقی حکومت سے سوال کیا کہ لال حویلی کے اطراف کے محصور لوگوں کو اگر کوئی ایمرجنسی پیش آئی تو وہ کہاں جائیں گے؟میرے علاقے کے لوگوں کا کوئی پرسانِ حال نہیں ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں