The news is by your side.

Advertisement

مولانا اگر دھرنا دینے آئیں گے تو دھرلیا جائےگا ، شیخ رشید کا انتباہ

لاہور : وزیر ریلوے شیخ رشید کا کہنا ہےمولانااگر دھرنا دینے آئیں گے تو دھرلیا جائےگا، چور ڈاکو باہر جا کر نئی ٹوپیاں پہنیں یہ حکومت برداشت نہیں کرے گی، مہنگائی ہماری اپوزیشن اورسوکن ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر ریلوے شیخ رشید نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا کراچی کالوڈکےسی آرپرمنتقل کریں گے، اپریل کے آخر میں کوچز کو نئی شکل دینے جارہے ہیں، سپریم کورٹ کےحکم پر کے سی آر پر کام شروع کرنے جا رہے ہیں، پچھلے سال کی طرح اس  سال بھی خسارہ کم کریں گے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی اور ن لیگ کوئی لڑائی نہیں کریں گی، دونوں میڈیا میڈیا کھلیں گی، نیب آرڈیننس مل کربناسکتے ہیں تو حکومت کے لئے گنجائش پیدا کر سکتے ہیں، مریم نواز کے باہر جانے میں کابینہ بھی رکاوٹ ہے۔

وزیر ریلوے نے کہا کہ وزیراعظم عمران خان بہت محنت کررہے ہیں، ریونیومیں اضافے کیلئےسب کو ساتھ لےکر چلنا چاہتے ہیں ، ہم نے کسی کو بھی ایک مرلہ زمین نہیں دی۔

ان کا کہنا تھا کہ آٹےکا بحران سازش تھا، چینی کا بحران بحران تھا ، آٹا چینی بحران میں جو بھی ملوث تھا وزیراعظم گھیرا تنگ کررہے ہیں۔

شیخ رشید نے کہا کہ ایم کیوایم شریف پارٹی ہے ہمارے ساتھ ہے ، ہمارے ساتھ صرف مولانافضل الرحمان نہیں، مولانا اگر دھرنادینےآئیں گے تو دھرلیا جائےگا، مولانا جلسہ کرنے آئیں گے تو پکوڑوں اور سموسوں سےاستقبال کریں گے۔

مقبوضہ کشمیر کے حوالے سے وفاقی وزیر کا کہنا تھا کہ دنیاکی کوئی طاقت کشمیریوں کوآزادی سےنہیں روک سکتی، مودی نے کشمیرمسئلے کو زیادہ زندہ کیا ہے ، بھارت کےاسٹیجز پر پاکستان زندہ بادکےنعرےلگ رہے ہیں،بھارت میں بچیاں پاکستان زندہ باد کےنعرےلگارہی ہیں۔

انھوں نے مزیدکہا کہ مریم آتی ہےتوپھرشہبازشریف کی سیاست کی پوزیشن کوئی اورہوگی، چورڈاکوباہرجاکرنئی ٹوپیاں پہنیں یہ حکومت  برداشت نہیں کرے گی، بلاول کی نظر کیا خطرناک ہوگی اسے اپناصدقہ دیتےرہناچاہیے۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ مہنگائی ہماری اپوزیشن اورسوکن ہے، 3بارعمران خان کشمیر کےمسئلےکویو این لےکر گئے ہیں، ہماری معاشی ٹیم گرےلسٹ سے نکلنے کی کوشش کر رہی ہے۔

وزیر ریلوے نے کہا کہ سانحہ تیزگام کےمتاثرین کومعاوضہ مل چکا،چندایک کامسئلہ ہےجوحل ہوجائے گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں