site
stats
پاکستان

پاکستان کو بچانا ہے چوروں کو بھگانا ہے ، شیخ رشید

Sharif family

اسلام آباد : عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہا کہ شریف خاندان قبضہ گروپ ہے ، ملک میں خانہ جنگی ہوئی تو ذمہ دار یہ لوگ ہوں گے، پاکستان کو بچانا ہے تو چوروں کو بھگانا ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے احتساب عدالت کے باہر ہلڑ بازی پر اپنے درعمل کا اظہار کرتے ہوئے  کہا کہ یہ لوگ بدمعاش اور قبضہ گروپ ہیں، پاکستان کو بچانا ہے چوروں کو بھگانا ہے ان کا بس چلے تو ہمیں لال حویلی میں آکر ماردیں، ملک کو بچانے کیلئے قوم کو باہر نکالنا ہوگا۔

شیخ رشید کا کہنا ہے کہ شریف خاندان اپنی زبردستی پراپرٹی بیچ رہا ہے، ہمیں ان کرپٹ ٹولے سے پاکستان کو بچانا ہے، میں آئین کی ایک ایک شق سے واقف ہوں، ہم سب کو عدلیہ اور پاک فوج کے شانہ بشاہ کھڑے رہنا ہوگا۔

گذشتہ روز عوامی مسلم لیگ کے سربراہ کا کا کہنا تھا کہ ملک کو سنگین معاشی بحران کا سامنا ہے،حل تلاش کرنا ہے ، ایمرجنسی کے لفظ سےگریزکرناچاہیے، اسٹاک ایکسچینج بیٹھ جائے گی۔


مزید پڑھیں :  انقلاب ملک کولوٹنےوالوں کےگھرسےآئے گا‘ شیخ رشید


انھوں نے مزید کہا تھا کہ اسحاق ڈارکوعہدے سے ہٹا دیا جائے تونیا وزیرخزانہ کچھ کام کرے گا۔

اس سے قبل شیخ رشید کا کہنا تھا کہ انقلاب ملک کولوٹنےوالوں کےگھرسےآئے گا ، یہ 15 سال کی کرپشن ہے جس میں خاقان عباسی خود پارٹنر ہیں۔

انکا کہنا تھا کہ مریم کہتی ہیں نوازشریف کی بیٹی ہوں اس لیے میرے خلاف بات ہورہی ہے، مریم نواز احتساب عدالت میں ثبوت پیش کریں،  یہ سب بے ایمان ہیں، چوروں کے ساتھ کھڑاہونے والا بھی بے ایمان ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top