The news is by your side.

Advertisement

شیخوپورہ: اجتماعی زیادتی کے 2 مفرور ملزمان پولیس مقابلے میں ہلاک

شیخوپورہ: پنجاب میں ڈکیتی کے دوران لڑکی سے زیادتی کرنے والے 2 ملزمان مبینہ پولیس مقابلے میں ہلاک ہو گئے۔

تفصیلات کے مطابق شیخوپورہ میں اجتماعی زیادتی کیس کے دو مفرور ملزم مبینہ مقابلے میں پولیس کے ہاتھوں مارے گئے، پولیس کا کہنا ہے کہ گزشتہ رات ملزمان کےساتھیوں نے پولیس پر حملہ کر کے انھیں چھڑا لیا تھا۔

پولیس کا کہنا ہے کہ فاروق آباد میں اعوان بھٹیاں ناکے پر پولیس نے رکنے کا اشارہ کیا تو ملزمان نے پولیس پر فائرنگ کی، جوابی فائرنگ میں دونوں ملزمان مارے گئے۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز پنجاب کے شہر شیخوپورہ میں اجتماعی زیادتی کیس کے ملزمان پولیس حراست سے فرار ہوگئے تھے، ملزمان کو کومل مسیح ریپ کیس میں گرفتار کیا گیا تھا۔

شیخوپورہ میں زیادتی کیس کے ملزمان پولیس حراست سے فرار

ملزمان کے فرار ہونے کے بعد ڈی پی او شیخوپورہ غلام مبشر کے حکم پر سب انسپکٹر سمیت 5 اہل کاروں کو معطل کر کے ان کے خلاف مقدمہ درج کر لیا گیا تھا، پولیس کے مطابق 28 دسمبر کو ملزموں نے آسیہ کومل نامی لڑکی کو اجتماعی زیادتی کا نشانہ بنایا تھا جس کا مقدمہ متعلقہ تھانے میں درج کیا گیا تھا۔

پولیس نے 15 روز قبل ڈی این اے میچ ہونے پر 3 ملزمان کو گرفتار کیا تھا، تینوں ملزم سگے بھائی اور سنگین وارداتوں میں ملوث تھے۔ گزشتہ روز پولیس برآمدگی کے سلسلے میں پرویز اور جنید دو بھائیوں کو جائے وقوعہ سے واپس لا رہی تھی کہ ایشر کے قریب ملزمان کے ساتھیوں نے پولیس پارٹی پر حملہ کر دیا اور فائرنگ کرتے ہوئے دونوں ملزمان کو چھڑا کر فرار ہوگئے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں