site
stats
پاکستان

جب میاں صاحب کے گھرکو آگ لگتی ہے تو اداروں کو نشانہ بناتے ہیں، شرجیل میمن

کراچی : پیپلز پارٹی کے رہنما شرجیل میمن کا کہنا ہے کہ توہین عدالت کے قانون پر تھوڑا غور ہونا چاہئے، جب میاں صاحب کے گھر کو آگ لگتی ہے تو اداروں کو نشانہ بناتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق محکمہ اطلاعات سندھ میں5ارب76کروڑروپے کرپشن کیس کی سماعت فاضل جج کی رخصت کے باعث 15فروری تک ملتوی کردی گئی ، سابق صوبائی وزیر شرجیل انعام میمن نے میڈیا سےغیر رسمی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ توہین عدالت کے قانون پر تھوڑاغور ہونا چاہئے ، ماضی میں جنہوں نےتوہین عدالت کی ان کے کیسز بھی دیکھے جائیں۔

شرجیل میمن کا کہنا تھا کہ ملک میں نیب کاقانون یکساں ہوناچاہیے ، پیپلزپارٹی کسی کی حمایت کرتی ہےنہ کسی کےخلاف ہے، ملک میں ایک نظام ہےتوقانون بھی ایک ہی ہوناچاہیے۔

نواز شریف پر تنقید کرتے ہوئے پی پی رہنما نے کہا کہ میاں صاحب پی سی اوججزکوبرابھلاکہہ رہےہیں، نوازشریف ان کی بحالی کیلئے تحریک بھی چلاتے رہے ہیں، جب میاں صاحب کے گھر کو آگ لگتی ہے تو اداروں کو نشانہ بناتے ہیں۔


مزید پڑھیں :  نواز شریف اور ان کے بیٹے اس ملک کے شہزادے ہیں،شرجیل میمن


یاد رہے اس سے قبل بھی شرجیل میمن کا کہنا تھا کہ نواز شریف اور ان کے بیٹے اس ملک کے شہزادے ہیں، ان کا احتساب شہزادوں جیسا ہی ہو رہا ہے، شہزادوں کی طرح بیرون ملک سفرکرتے ہیں، کوئی نہیں پوچھتا اور شہزادوں کی طرح پیش بھی ہورہے ہیں۔

وزیر اطلاعات شرجیل میمن کا کہنا تھا کہ ہم عدلیہ کیخلاف کوئی تحریک نہیں چلائیں گے، ہم نواز شریف نہیں جو عدالتوں پر حملے کریں نواز شریف کی سیاست ختم ہو چکی ہے، وہ سیاسی شہید بنناچاہتے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

loading...

Most Popular

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top