The news is by your side.

Advertisement

امام کعبہ سے ملاقات میری زندگی کا حسین لمحہ ہے، شہریار آفریدی

اسلام آباد: وزیر مملکت برائے داخلہ شہریار آفریدی نے کہا ہے کہ اللہ تعالیٰ نے امام کعبہ کو پونے 2 ارب مسلمانوں میں سے منتخب کیا، اُن سے ملاقات میری زندگی کا حسین لمحہ ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے پیغام اسلام کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔ شہریار آفریدی کا کہنا تھا کہ ہم مغرب کی ادویات اور ٹیکنالوجی استعمال کررہے ہیں مگر شکر ہے اُس رب کا جس نے ہمیں پاکستان جیسی آزاد ریاست کا شہری بنایا۔

اُن کا کہنا تھا کہ اگر کوئی سمجھتا ہے ریاست کسی کے اشاروں پر کام کرے گی تو یہ اُس کی بھول ہے، ہمارا قوم سے وعدہ ہے کہ کسی کے آگے سر نہیں جھکائیں گے اور ملک کے فیصلے پاکستان میں ہی ہوں گے۔

مزید پڑھیں: اسلام اخوت اور بھائی چارے کا نام ہے، امام کعبہ ڈاکٹر شیخ عبداللہ عواد الجھنی

اُن کا مزید کہنا تھا کہ امام کعبہ سے ملاقات ہوئی تو میری خوشی کا کوئی ٹھکانہ نہیں تھا کیونکہ میں ایسے شخص سے ملا ہوں جس کو اللہ نے پونے دو ارب مسلمانوں میں سے اس منصب کے لیے چنا ہے۔

پیغام اسلام کانفرنس میں وفاقی وزیر برائے مذہبی امور اور بین المذاہب ہم آہنگی پیر نور الحق قادری نے بھی خطاب کیا جبکہ صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے بطور مہمان خصوصی شرکت کر کے اپنے خیالات کا اظہار کیا۔

یاد رہے امام کعبہ الشیخ ڈاکٹرعبداللہ عوادالجہنی پانچ روزہ دورے پر 11 اپریل کو پاکستان پہنچے تھے ، جہاں وزارت مذہبی امور اور سعودی سفارتخانے کے حکام نےاُن کا استقبال کیا تھا۔

یہ بھی پڑھیں: علماءنے اللہ کے بندوں کو آپس میں جوڑنا ہے،وہ فتوی دیں جوحق اور سچ پرمبنی ہو، امام کعبہ

امام کعبہ 11 سے 17 اپریل تک پاکستان میں قیام کریں گے اور قیام کے دوران وزیراعظم عمران خان، صدر پاکستان اور آرمی چیف سے ملاقاتیں بھی کریں گے۔ اپریل کو وہ علما اور اسکالرز سے ملاقاتیں کریں گے۔

خیال رہےشیخ عبداللہ عواد الجہنی نے 2005 میں مسجد الحرام میں تراویح کا آغاز کیا اور جولائی 2007 میں گرینڈ مسجد کے امام مقرر ہوئے، اس سے قبل مسجد نبوی میں بھی فرائض انجام دے چکے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں