The news is by your side.

Advertisement

عوام نے احتیاط نہ کی تو دوبارہ لاک ڈاؤن کی طرف جانا پڑے گا،شبلی فراز

اسلام آباد : وفاقی وزیراطلاعات شبلی فراز کا کہنا ہے کہ لاک ڈاؤن کھولنے کی کامیابی میں عوام کا تعاون درکار ہے، عوام نےاحتیاط نہ کی تو دوبارہ لاک ڈاؤن کی طرف جانا پڑے گا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی وزیراطلاعات شبلی فراز نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ لاک ڈاؤن کھولنے کی کامیابی میں عوام کا تعاون درکار ہے، کاروباری شعبوں کیلئے بنائے گئے ایس او پیز پر سختی سے عمل کرناہوگا۔

شبلی فراز کا کہنا تھا کہ عوام نےاحتیاط نہ کی تو دوبارہ لاک ڈاؤن کی طرف جانا پڑے گا، کورونا مشترکہ قومی مسئلہ ہےمتحد ہو کر مقابلہ کرنا ہے۔


انھوں نے مزید کہا کہ عوام کی صحت کی حفاظت،معاشی روانی کوساتھ لےکرچلناہے، لاک ڈاؤن میں مرحلہ وارنرمی کمزور طبقات کیلئےجذبہ احساس کا مظہرہے، مرحلہ وارنرمی سے چھوٹے کاروباری افراد کے کاروبار کوسہارا ملے گا۔

گذشتہ روز اے آر وائی نیوز کے پروگرام میں گفتگو کرتے ہوئے وفاقی وزیراطلاعات شبلی فراز کا کہنا تھا کہ رش کم رکھنےکیلئےصبح سےشام5بجے تک کاروبارکھولنےکافیصلہ کیا، لاک ڈاؤن میں نرمی ابتدائی اسٹیج کےفیصلےکےتحت کی گئی ہیں، ایک پلیٹ فارم کےذریعےاتفاق رائےکےتحت فیصلہ کیا گیا ہے۔

شبلی فراز نے کہا تھا کہ ہم نےکوروناوائرس کی صورتحال اور اپنےوسائل دیکھتےہوئے فیصلےکرنےہیں، کوروناسےوہ ممالک نہیں لڑسکےجومعیشت اورصحت سےمتعلق بہترتھے، جس شخص کےگھرمیں کھانانہ ہوتووہ دھوپ اورچھاؤں نہیں دیکھتا، یہ کہہ دیناکہ لاک ڈاؤن ہےسب گھرپربیٹھیں بہت آسان ہے، عمران خان اس طبقےکاسوچ رہےہیںجوایک دن بھی گھرپرنہیں رہ سکتا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں