The news is by your side.

Advertisement

پاناما کیس برصغیر کا سب سے بڑا فیصلہ ہوگا، شیخ رشید

اسلام آباد : عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے کہا ہے پاناما کیس کا فیصلہ برصغیر کی تاریخ کا سب سے بڑا فیصلہ ہو گا جب کہ حدیبیہ کیس میں اسحاق ڈار کوبھی مستعفیٰ ہونا پڑے گا۔

وہ اے آر وائی نیوز کے معروف پروگرام آف دی ریکارڈ میں میزبان کاشف عباسی سے گفتگو کررہے تھے انہوں نے کہا کہ پاناما کیس کا فیصلہ ایسا آئے گا جسے تمام فریقین کوقبول کرنا ہوگا۔

شیخ رشید کا کہنا تھا کہ قطری شہزادے کا خط اگر قانون کا حصہ بن جائے یا اسے ثبوت کے طور پر استعمال کیے جانے کی اجازت حاصل ہو جائے تو پھر سارے نظام کا ہی دھڑن تختہ ہو جائے گا۔

 اسی سے متعلق : پاناما کیس کے فیصلے کی تاریخ کا اعلان

انہوں نے کہا کہ عدالت کا جوبھی فیصلہ آئے گا اسے دل سے قبول کروں گا اور انشااللہ اس فیصلے سے کرپشن کا تابوت نکلے گا جس کے بعد کرپٹ سیاست منوں مٹی تلے دب جائے گی۔

شیخ رشید نے کہا کہ منی لانڈرنگ اور مالی کرپشن میں ملوث ہونے پر اب تک 21 رہنماؤں کو نا اہل قراردیا جا چکا ہے اور پاناما کیس میں میگا کرپشن کے سامنے آنے پر امید ہے کہ دنیا کے 22 ویں نا اہل رہنما نوازشریف ہوں گے۔

انہوں نے کہا کہ برطانیہ میں خریدے گئے فلیٹ کے بارے میں ثابت ہو چکا ہے کہ یہ قطری شہزادوں کے فلیٹ نہیں ہیں بلکہ نواز شریف کے ذاتی فلیٹ ہیں جو انہوں نے اپنے بچوں کے نام پرخریدے تاکہ پکڑ میں نہ آسکیں۔

شیخ رشید نے کہا کہ پاناما کیس کا فیصلہ 20 اپریل کو آئے گا جس پر خوشی ہے کہ قوم تذبذب کا شکار تھی اور اس فیصلے سے پاکستان میں انصاف جیتےگا جس سے جمہوریت مضبوط ہوگی اور  پاکستان انشا اللہ اور آگے بڑھے گا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں