site
stats
سندھ

شکارپور، دوگروپوں میں تصادم، 15سے زائد گرفتار،اسلحہ برآمد

شکار پور : جتوئی قبیلے کے دو گروپوں میں خونی تصادم کے بعد پولیس اور رینجرز متحرک ہو گئی۔ پندرہ سے زائد افراد کو گرفتار کرکے اسلحہ برآمد کرلیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق شکارپورمیں جتوئی قبیلے کےدو گروپوں میں مسلح تصادم کے بعد پولیس اور رینجرز نے سرچ آپریشن کے دوران پندرہ سے زائد مشتبہ افراد کو گرفتار کر کے اسلحہ برآمد کرلیا۔

گزشتہ روز قبائلی تصادم میں ایک درجن سے زائد افراد ہلاک ہوگئے تھے، نئے تعینات ہونیوالے ایس ایس پی قمبر ساجد کا کہنا ہے کہ کئی ملزمان کو اسلحے سمیت گرفتارکیا گیا ہے۔

پولیس حکام کےمطابق علاقے میں کشیدگی تاحال برقرار ہے تاہم کسی بھی ممکنہ صورتحال سے نمٹنے کیلئے پولیس اوررینجرز کی بھاری نفری تعینات کردی گئی ہے، شکار پورکے کچے کے علاقے میں جتوئی قبیلے کےدونوں گروپوں میں لڑائی چوبیس گھنٹے سے زائد جاری رہی۔

دونوں طرف سے بھاری ہتھیاروں کااستعمال کیاگیا۔ جاں بحق افراد کی میتیں ان کے گھر لائی گئی تو علاقے میں کہرام مچ گیا، دونوں جانب کی فضاء سوگواران اور لواحقین غم سےنڈھال ہیں۔


مزید پڑھیں: شکارپور،دوگروپوں میں تصادم، 13ہلاک 


واضح رہے کہ گزشتہ روزشکارپورکی تحصیل خان پور کے قریب گاؤں 10 میل میں جتوئی قبائل کے بڈانی اور سعد خانانی گروپوں میں ہونے والے مسلح تصادم میں13افراد ہلاک ہو گئے تھے۔

دونوں جانب سے مورچہ بند افراد نے ایک دوسرے پر راکٹ لانچرز اورایل ایم جی جیسے خطرناک ہتھیاروں سے حملے کیے، جبکہ علاقے میں داخل ہونے کی کوشش کے دوران پولیس پر بھی حملہ کیا گیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top