The news is by your side.

Advertisement

شکارپور: ڈاکوؤں سے مقابلہ ڈی ایس پی فائرنگ سے جاں بحق، دو ڈاکو زخمی

شکارپور : ڈاکوؤں سے مقابلے کے دوران ڈی ایس پی راؤ شفیع اللہ شہید جبکہ ایک پولیس اہلکار زخمی ہوگیا، شکار پور میں فوک گلوکار جگر جلال سمیت5فنکاروں کی بازیابی کیلئے بڑے پیمانے پر آپریشن شروع کردیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق سندھ کے فوک گلوکارجگر جلال سمیت دیگر پانچ فنکاروں کی بازیابی کیلئے شکارپور میں آپریشن کیا گیا۔

اس حوالے سے پولیس ذرائع کا کہنا ہے کہ ڈاکوؤں سے مقابلے کے دوران فائرنگ کے تبادلے میں ڈی ایس پی راؤ شفیع اللہ جاں بحق ہوگئے۔

گڑھی تیغوں میں آپریشن کےدوران ڈاکوؤں سے فائرنگ کا تبادلہ ہوا، مقابلے میں دو ڈاکوؤں کے زخمی ہونے کی بھی اطلاعات ہیں، ڈپٹی انسپکٹر جنرل (ڈی آئی جی) لاڑکانہ کا دعویٰ ہے کہ اغواء کار گینگ کا پتا لگالیا ہے، مغویوں کو جلد بازیاب کرالیا جائے گا۔

ان کا کہنا ہے کہ لوک گلوکار جگرجلال ان کے بھائی، بھتیجے اور دو شاگردوں کو جلد بازیاب کرلیا جائے گا۔ آپریشن کے دوران 10 مشتبہ افراد کو حراست میں لے لیا گیا ہے۔

واقعے کے بعد اے ایس پی سمیت پولیس کی بھاری نفری موقع پر پہنچ گئی، پولیس نے ڈاکوؤں کےخلاف بڑے پیمانے پر آپریشن کا آغاز کردیا، آپریشن کے دوران گھر گھر تلاشی لی جارہی ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ روزجگر جلال کو شادی کی تقریب میں شرکت کیلئے لاڑکانہ سے شکارپور جاتے ہوئے اغوا کیا گیا جبکہ ان کی گاڑی تیغو کے علاقے سے ملی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں