کراچی: کالج طلبا پرنپسل آفس میں گھس گئے، دھمکیاں، فوٹیج وائرل shipowner college
The news is by your side.

Advertisement

کراچی: کالج طلبا پرنسپل آفس میں گھس گئے، دھمکیاں، فوٹیج وائرل

کراچی: شہر قائد میں طلبا بدمعاش بن گئے، شپ اونر کالج میں طالب علموں کی جانب سے پرنسپل کو دھمکیاں دی گئیں جس کی فوٹیج منظر عام پر آگئی۔

اے آر وائی نیوز کے نمائندے انور خان کے مطابق یہ واقعہ نارتھ ناظم آباد میں واقع گورنمنٹ شپ اونر کالج میں پیش آیا جہاں طالب علموں سے کہا گیا کہ وہ اپنی حاضریاں یقینی بنائیں اور کلاسز ضرور لیں کیوں کہ میٹرک بورڈ اور انٹر بورڈ کی جانب سے طلبا کی کلاسز میں 75 فیصد حاضریوں کو یقینی بنانے کا حکم دیا گیا ہے۔

طلبا نے پرنسپل کے احکامات کو ہوا میں اڑا دیا اور پرنسپل صلاح الدین کے دفتر میں گھس کر ان کے ساتھ انتہائی ہتک آمیز رویہ اختیار کیا، دھمکیاں دیں، بدکلامی کی اس دوران ان کی داڑھی کو ہاتھ لگا کر بھی حقارت آمیز باتیں کی گئیں بعدازاں انہوں نے پرنسپل کو مارنے کی بھی کوشش کی جس کوشش کو اساتذہ و عملے نے ناکام بنایا۔

کالج پرنسپل نے بتایا کہ ایک طالب علم کو کلاس لینے کی ہدایت کی تھی جس پر طالب علم نے دفتر میں داخل ہو کر قابل اعتراض زبان استعمال کی۔

کالج پرنسپل نے سندھ پروفیسرز لیکچرر ایسوسی ایشن، محکمہ تعلیم اور سیکریٹری تعلیم سے مطالبہ کیا ہےکہ انہیں تحفظ فراہم کیا جائے۔

اس ضمن میں سندھ پروفیسر اینڈ لیکچرر ایسوسی ایشن کی جانب سے واقعے کی مذمت کی گئی ہے، ایسوسی ایشن کے عہدے دار پروفیسر فیروز صدیقی نے کہا ہے کہ اساتذہ کو تحفط فراہم کیا جائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں