The news is by your side.

Advertisement

ایس ایچ او میاں عمران عباس کے قتل کا مقدمہ درج

راولپنڈی: ایس ایچ اومیاں عمران عباس کے قتل کا مقدمہ ایس ایچ اوتھانہ کینٹ اعزاز عظیم کی مدعیت میں درج کرلیا گیا ، مقدمے میں دہشت گردی اور قتل کی دفعات شامل کی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق راولپنڈی میں ایس ایچ اومیاں عمران عباس کےقتل کامقدمہ تھانہ سول لائن میں درج کرلیا گیا ، مقدمہ ایس ایچ اوتھانہ کینٹ اعزاز عظیم کی مدعیت میں درج کیاگیا جبکہ دہشت گردی اور قتل کی دفعات شامل کی گئی ہے۔

مدعی مقدمہ میں بتایا گیا ہے کہ شام ساڑھے 4 بجےمیاں عمران عباس سے رابطہ ہوا، وہ اہلیہ وبچوں کےہمراہ مری روڈآئےتھے، میاں عمران ریسٹورنٹ سے نکلے تو میں 2 اہلکاروں کے ہمراہ پیچھے تھا۔

مدعی مقدمہ نے کہا کہ جمخانہ کےقریب2موٹرسائیکل سوارمیاں عمران کی گاڑی کےقریب آئے ، پیچھےبیٹھےموٹرسائیکل سوار نےپستول سے میاں عمران پرفائرکیا، جس سے میاں عمران عباس زخمی ہوگئے اور گاڑی بےقابوہوکرفٹ پاتھ سےٹکرائی۔

مدعی کا کہنا تھا کہ دیگرساتھیوں کےساتھ ملزمان کا پیچھاکیامگروہ رش کافائدہ اٹھاکرفرارہوگئے، میاں عمران عباس کی گردن پر گولی لگی اسپتال منتقل کیامگرجانبرنہ ہوسکے، مقدمہ

میاں عمران عباس سنگین نوعیت کےمقدمات کی تفتیش کررہےتھے، ملزمان کو سامنے آنے پر ان کی شناخت کرسکتےہیں، دونوں ملزمان کی عمریں 30 سے 35 سال،بھاری جسم،گندمی رنگ تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں