The news is by your side.

Advertisement

شعیب ملک کا ون ڈے کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا فیصلہ، 2019 ورلڈ کپ کیرئیر کا آخری ایونٹ ہوگا

میرا ہدف 2020 کا ورلڈ ٹی ٹوئنٹی کھیلنا ہے اور اس کے لیے مجھے کارکردگی پر فوکس کرنا ہوگا

لاہور: قومی کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان شعیب ملک نے ون ڈے کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کرتے ہوئے کہا ہے کہ 2019 ورلڈ کپ ان کا آخری ایونٹ ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق آل راؤنڈر شعیب ملک نے مستقبل کی حکمت عملی بناتے ہوئے 2020 میں ورلڈ ٹی ٹوئنٹی کھیلنے کی خواہش کا بھی اظہار کردیا۔ ان کا کہنا تھا کہ میرا ہدف 2020 کا ورلڈ ٹی ٹوئنٹی کھیلنا ہے اور اس کے لیے مجھے کارکردگی پر فوکس کرنا ہوگا۔

36 سالہ پاکستانی آل راؤنڈر شعیب ملک جو کیریبئن پریمئر لیگ ٹی ٹوئنٹی ٹورنامنٹ میں کھیلیں گے، نے کہا کہ اس وقت میں نے دو بڑے اہداف پر نگاہ مرکوز کر رکھی ہے، دیکھتے ہیں کہ کیا ہوتا ہے، اگر میں تسلسل کے ساتھ کارکردگی دکھاتا رہوں تو پھر میں یہ دو ورلڈ کپ کھیلنا چاہوں گا۔

خیال رہے کہ شعیب ملک 2015 کے آخر میں ٹیسٹ کرکٹ سے ریٹائر ہوئے تھے، جب وہ پانچ سال کے وقفے سے ٹیم میں واپس لوٹے تھے تاہم ان کی کارکردگی غیر متاثرکن رہی تھی۔

ثانیہ مرزا اور شعیب ملک کے ہاں نئے مہمان کی آمد متوقع

واضح رہے کہ شعیب ملک محدود اوورز والی کرکٹ کے ایک مستقل کھلاڑی رہے ہیں، اس لیے ان کی نگاہیں آئندہ ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ پر جمی ہوئی ہیں۔ انھوں نے ویسٹ انڈیز میں کھیلی جانے والی کیربیئن پریمیئر لیگ کی ٹیم گیانا ایمازون وارئیرز سے معاہدہ بھی کرلیا ہے۔

قومی ٹیم کے مڈل آرڈر بیٹسمین اور آف اسپن باؤلر شعیب ملک 35 ٹیسٹ، 261 ون ڈے اور 95 ٹی ٹوئنٹی میچز میں پاکستان کی نمائندگی کرچکے ہیں۔


Comments

comments

یہ بھی پڑھیں