The news is by your side.

Advertisement

شعیب ملک ان فٹ قرار، نیوزی لینڈ کے خلاف ٹی ٹوئنٹی سیریز سے باہر

ویلنگٹن: قومی کرکٹ ٹیم کی سلیکشن کمیٹی نے میڈیکل بورڈ کی تجویز پر شعیب ملک کو ان فٹ قرار دیتے ہوئے نیوزی لینڈ کے خلاف ٹی ٹوئنٹی سریز سے باہر کردیا۔

تفصیلات کے مطابق نیوزی لینڈ کے خلاف چوتھے ون ڈے میچ میں کولن منرو نے رن بنانے کے دوران شعیب ملک کو آؤٹ کرنے کے لیے گیند وکٹوں کی طرف پھینکی تو وہ سیدھی پاکستانی بلے باز کے سر پر لگی تھی۔

گیند سر پر لگنے کے بعد شعیب ملک انجرڈ ہوگئے تھے جس کے بعد طبی ٹیم کو گراؤنڈ میں طلب کیا گیا ، ڈاکٹرز نے فی الوقت ادویات اور اسپرے کا استعمال کر کے آل راؤنڈر کو بیٹنگ کرنے کے قابل کیا تاہم وہ کچھ دیر بعد آؤٹ ہوکر پویلین لوٹ گئے تھے۔

پویلین پہنچنے کے بعد شعیب ملک نے سر میں درد اور چکر آنے کی شکایت کی جس کو مدنظر رکھتے ہوئے ٹیم نے فیلڈنگ کے لیے متبادل کھلاڑی کو میدان میں اتارا اور انہیں ڈاکٹرز کی تجویز پر مکمل آرام کا مشورہ دیا اور بلے باز نے آخری ون ڈے میں بھی حصہ نہیں لیا۔

قومی ٹیم کے ہیڈ کوچ مکی آرتھر، کپتان سرفراز احمد اور ڈاکٹرز نے شعیب ملک کی انجری کو مدنظر رکھتے ہوئے مٹینگ میں فیصلہ کیا کہ بلے باز کو مکمل آرام کا موقع دیا جائے۔

مٹینگ میں یہ بھی طے پایا کہ شعیب ملک کو فوری طور پر وطن واپس بھیج دیا جائے تاکہ وہ اپنا تفصیلی طبی معائنہ کروائیں، ٹیم مینجمنٹ نے یہ بھی طے کیا کہ متبادل کھلاڑی کو ٹی ٹوئنٹی سیریز میں کھیلنے کا موقع فراہم کیا جائے۔

پاکستان کرکٹ بورڈ کے مطابق میڈیکل ٹیم نے شعیب ملک کا مکمل معائنہ کیا جس میں یہ بات سامنے آئی کہ سرپر چوٹ لگنے کے بعد بھاگنے سے سر چکرانے کی شکایت سامنے آسکتی ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں