لندن میں تیزاب گردی، نوجوان کی آنکھیں اور چہرہ جھلس گیا acid attack
The news is by your side.

Advertisement

لندن میں تیزاب گردی، نوجوان کی آنکھیں اور چہرہ جھلس گیا

لندن: برطانیہ کے دارالحکومت لندن میں تیزاب گردی کی واردات سی سی ٹی وی کیمرے میں محفوظ ہوگئی، تیزاب گردی سے متاثر نوجوان کی آنکھیں اور چہرہ بری طرح جھلس گیا۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ لندن میں نوجوان ایک بوتل اٹھائے گھوم رہا ہے، اسٹور سے جیسے ہی ایک شخص نکلا اس نے بوتل سے تیراب اس پر انڈیل دیا، نوجوان کی آنکھیں اور چہرہ بری طرح متاثر ہوا۔

نوجوان کے پیچھے سے آتا دوسرا نوجوان بھی تیزاب کی چھینٹوں کی زد میں آگیا، پولیس نے حملہ آور کو گرفتار کرکے کراؤن کورٹ میں پیش کردیا، کراؤن کورٹ نے ملزم کو چھ سال کے لیے جیل بھیج دیا۔

تیزاب گردی سے متاثر دونوں نوجوانوں کو قریبی اسپتال منتقل کردیا گیا ہے، نوجوان کی آنکھیں اور چہرہ بری طرح جھلس گیا ہے جبکہ دوسرا نوجوان معمولی زخمی ہے۔

پولیس کے مطابق حملہ آور کی شناخت 18 سالہ ڈونیل ولکنز کے نام سے ہوئی ہے، حملہ آور کے قبضے سے نیلے رنگ کی تیزاب کی بوتل بھی برآمد کرلی گئی ہے۔

پولیس ترجمان کے مطابق تیزاب گردی میں ملوث گروہ تین افراد پر مشتمل ہے ڈونیل ولکنز کے مزید دو ساتھیوں کی تلاش جاری ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز نرس کو تیزاب گردی کا نشانہ بنانے والے ملزم کو لندن کی عدالت نے 17 سال کے لیے جیل بھیج دیا تھا، تیزاب کے حملے میں نرس جان کی بازی ہار گئی تھی۔

مزید پڑھیں: لندن: پلائیسٹو اسٹیشن کے قریب 2 نوجوان تیزاب گردی کا شکار


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں