سابق صدر آصف علی زرداری کے لیے خصوصی پشاوری چپل تیار -
The news is by your side.

Advertisement

سابق صدر آصف علی زرداری کے لیے خصوصی پشاوری چپل تیار

اسلام آباد : سابق صدر آصف علی زرداری کے لیے پشاور کی روایتی چپل تیار کر لی گئی ہے، کاریگر کے مطابق یہ پشاوری چپل منفرد انداز میں تیار کی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پشاوری چپل کا پشتون ثقافت اور روایت میں اہم مقام ہے لیکن ملک بھر میں بھی یہ خاصی مقبول ہے۔ وقت کے ساتھ ساتھ اس کے ساخت اور رنگ میں جہاں جدت آئی ہے، وہیں پشاوری چپل پاکستانی سیاست میں بھی دکھائی دینے لگی ہے۔

سابق صدر پیپلز پارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری عمران خان کی جانب سے استعمال کی جانے والی پشاوری چپل کے شوقین نکلے، آصف زرداری نے عمران خان کیلئے پشاوری چپل تیار کرنے والے موچی سے اپنے لیے بھی خصوصی چپل تیار کرنے کی درخواست کی تھی اور کاریگر کو ناپ بھی دیا۔

جس کے بعد کاریگر نے سابق صدر آصف علی زرداری کے لیے خصوصی پشاوری چپل تیار کر لی، کاریگر کا کہنا ہے کہ سابق صدر کیلئے خصوصی پشاوری منفرد انداز میں تیار کی گئی ہے۔ آصف علی زرداری میرے ہاتھ کے بنے ہوئے چپل پہنیں گے۔

سابق صدر آصف علی زرداری کا کہنا تھا کہ پختون میرے بھائی ہیں اور ان کے ثقافتی چپل بھی پسند ہیں۔

خیال رہے کہ پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کے پشاوری چپل میں دلچسپی اور استعمال کے بعد اس خاص ڈیزائن میں تیار کردہ چپل کو ملک بھر میں ایک الگ شناخت حاصل ہوگئی ہے۔


مزید پڑھیں : کپتان چپل کے بعد اب شیر چپل بھی میدان میں آگئی


پشاوری چپل کا پشتون ثقافت اور روایت میں اہم مقام ہے لیکن ملک بھر میں بھی یہ خاصی مقبول ہے۔ وقت کے ساتھ ساتھ اس کے ساخت اور رنگ میں جہاں جدت آئی ہے، وہیں پشاوری چپل پاکستانی سیاست میں بھی دکھائی دینے لگی ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں