امجد صابری کا قتل، فنکار برادی نے سیکیورٹی مانگ لی، پولیس کی یقین دہانی -
The news is by your side.

Advertisement

امجد صابری کا قتل، فنکار برادی نے سیکیورٹی مانگ لی، پولیس کی یقین دہانی

کراچی: معروف قوال امجد صابری کے قتل کے بعد فنکار برادری نے پولیس سے سیکیورٹی طلب کرلی، پولیس افسران نے ڈیفنس میں موجود تمام پروڈکشن ہائوسز کو سیکیورٹی دینے کا فیصلہ کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق فلم اور ٹی وی کے کئی معروف اداکار، گلوکار اور شوبز کی ماڈلز نے ڈیفنس تھانے پہنچ کر مشترکہ طور پر اپنی سیکیورٹی کے لیے درخواست دی جس میں مطالبہ کیا کہ سندھ میں امن و امان کی صورتحال خراب ہے ، امجد صابری کو بھی حال ہی میں قتل کیا جاچکا، فنکار برداری کو سیکیورٹی دی جائے انہیں پروڈکشن ہائوسز کے اطراف پولیس تعینات کی جائے کیوں کہ انہیں خطرات لاحق ہیں۔

درخواست دینے والی شخصیات میں فخر عالم، میرا، نبیل، ماریہ واسطی، فاخر، فیصل قریشی، شبیر جان اور دیگر شامل ہیں جنہوں‌ نے اپنی سیکیورٹی کے حوالے سے جمعے کی صبح اپنی فوٹیج اپ لوڈ کی تھی جس میں سیکیورٹی خدشات ظاہر کرتے ہوئے تحفظ دیے جانے کا مطالبہ کیا گیا تھا۔

تھانے کے باہر میڈیا سے گفت گو کرتے ہوئے ماریہ واسطی نے کہا کہ ہم سب کے لیے کھڑے ہیں، ہماری آواز عوام کی آواز ہے۔ فیصل قریشی نے کہا کہ ہمیں نہیں لگتا حکومت ہمیں سیکیورٹی فراہم کرے گی۔شبیر جان نے کہا کہ حکومت ہمیں سیکیورٹی فراہم کرے۔

اس حوالے سے پولیس نے فنکاروں کو یقین دہانی کراتے ہوئے ڈیفنس میں موجود تمام پروڈکشن ہائوسز کو سیکیورٹی دینے کا فیصلہ کرلیا ہے ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں