The news is by your side.

Advertisement

نوازشریف کے ہوتے ہوئے کرپشن کا خاتمہ ممکن نہیں، عمران خان

سیالکوٹ : چیئرمین پی ٹی آئی عمران خان نے کہا ہے کہ نواز شریف اگر کرپشن کیخلاف ایکشن لیں گے گے تو خود پکڑے جائیں گے ،ان کے رہتے کرپشن کاخاتمہ نہیں ہوسکتا۔

نواز شریف نے کہا تھا کہ ہم کرپشن کرنے والوں پر ہاتھ ڈالیں گے تو ترقی نہیں ہوگی، عمران خان نے کہا کہ سنگا پور کے لیڈر نے کرپشن ختم کرکے عدل وانصاف دیا،اداروں کومضبوط کیا۔

ان خیالات کا اظہارانہوں نے سیالکوٹ میں ایک بہت بڑے جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کیا، انہوں نے کہا کہ سیالکوٹ والوں کا جلسہ میں شرکت اور شانداراستقبال پرشکریہ ادا کرتاہوں۔

چیئرمین پی ٹی آئی کا کہنا تھا کہ جوملک کرپشن کوختم کرتےہیں وہ خوشحال ہوتےہیں جبکہ ہماراوزیراعظم کہتا ہے کہ کرپشن کرنے والوں پرہاتھ ڈالیں گےتو ملک میں ترقی نہیں ہوگی۔ عمران خان نے کہا کہ سنگاپورکو ایک لیڈرملا اور آج وہ پاکستان سے بہت آگے ہے، سنگاپور کے لیڈر نے عدل وانصاف دیا، اداروں کو مضبوط کیا، سنگاپور کے لیڈرنے کرپشن پرہاتھ ڈالا اور وہاں ترقی ہوئی۔

جو ملک اداروں کو مضبوط کرتے ہیں وہاں ترقی ہوتی ہے۔ عرب کے پاس عدل وانصاف تھا اسی لیے دنیا پر حکمرانی کرتے رہے، دوسری قوموں نے مسلمانوں کےانصاف کےنظام کواپنایا، مدینہ میں ایک وقت آیاجب زکواۃ کےلیےکوئی شخص نہیں ملتاتھا، پاکستان مثالی اسلامی فلاحی ریاست بننےکیلئےبنایا گیا تھا۔

جلسے سے خطاب کرتے ہوئے چیئرمین تحریک انصاف عمران خان کا کہنا تھا کہ حکمرانو ں کا ایک چھوٹا سا ٹولہ منی لانڈرنگ کرکے عوام کو غریب کررہاہے، کرپشن صرف نواز شریف کے ذاتی بینک اکاؤنٹس میں ہوتی ہے، فیکٹریاں اور فلیٹس بنتے ہیں لیکن غریب اور غریب ہوجاتا ہے۔

حکمران جن لوگوں سے قرضے لےرہے ہیں وہ ہم پر اپنا حکم بھی مسلط کررہے ہیں، قرضےحکمران وصول کرتےہیں اور اس کا سود عوام دے رہے ہوتےہیں.

آئی ایم ایف نےاسحاق ڈارکو کہاہے40ارب کے مزید ٹیکس لگائیں، قرضہ دینے والے ایران سے گیس لینے کی اجازت نہیں دیتےتھے، قوم فیصلہ کرے کہ کیا ہم نےایسے ہی قرضے لیتےرہنا ہے؟ کیا ہم نےایسے ہی مسلسل مقروض ہوتے رہنا ہے؟

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں