The news is by your side.

Advertisement

سائبیریا سے ہجرت کرنیوالے ہزاروں پرندے منگلا ڈیم اور ہیڈ رسول پہنچ گئے

جہلم : سائبیریا اور دیگر ملکوں سے ہجرت کرکے ہزاروں پرندے منگلا ڈیم اور ہیڈ رسول پر پہنچ گئے، گزرتے وقت کے ساتھ قدرتی حسن کو دوبالا کرنے والے ان مہمان پرندوں کی تعداد مسلسل کم ہو رہی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ہر سال کی طرح روس اور سائیبیریا اور دیگر ممالک میں شدید سردی اور جھیلوں میں برف جم جانے کی وجہ سے ہزاروں مہمان پرندوں کی پاکستان آمد کا سلسلہ جاری ہے۔

مختلف ممالک سے ہجرت کرکے آنے والے ہزاروں پرندے منگلا ڈیم اور ہیڈ رسول پر پہنچے ہیں، جس کی وجہ سے علاقے کی خوبصورتی میں مزید اضافہ ہوگیا ہے اور نظارے دلفریب ہوگئے۔

سرد ملکوں کے پرندے خوراک کی تلاش میں پاکستان کا رخ کرتے ہیں، مہمان موسمی پرندوں جن میں کونج، شاہین، تلور، بٹیر اور مرغابیاں شامل ہیں ان کی آمد کا سلسلہ ماہ کے آخر تک جاری رہے گا۔

اسی طرح پنجاب میں مختلف ہیڈورکس جن میں ہیڈبلوکی ، خانکی، سدھنائی ، سلیمانیکی ، قادرآباد اورمرالہ شامل ہے یہاں بھی ہزاروں کی تعداد میں مہمان پرندے قیام کرتے ہیں۔

اسی طرح مختلف جھیلیوں پر بھی ان پرندوں کی اچھی خاصی تعداد ڈیرے ڈالتی ہے، بد قسمتی سے گزرتے وقت کے ساتھ قدرتی حسن کو دوبالا کرنے والے ان مہمان پرندوں کی تعداد مسلسل کم ہو رہی ہے۔

ماہرین کے مطابق ایک براعظم سے دوسرے براعظم ہجرت کر نے والے یہ پرندے زمین پر اترے بغیر مسلسل دس ماہ تک اڑنے کی صلاحیت رکھتے ہیں۔

مزید پڑھیں : سائبیریا سے آئے نایاب مہمان پرندوں کا سکھر میں شکار

ماہرین کا کہنا ہے کہ ہجرت کرکے آنے والے پرندوں کی تعداد میں پچاس فیصد سے زائد کمی آئی ہے جس کی ایک وجہ ان پرندوں کا بڑے پیمانے پر ہونے والا غیرقانونی شکار ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں